ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات سخت‌افزاری موبایل آنر مجیک 2 به همراه نخستین نگاه نزدیک فاش شد [به روز رسانی]

در حالی که حدوداً 9 روز تا مراسم رونمایی از موبایل آنر مجیک 2 باقی مانده، نه تنها اخیراً مشخصات سخت افزاری دستگاه در لیست رگولاتوری چینی TENAA فاش شده، بلکه یک ویدیوی نگاه نزدیک ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۵

در حالی که حدوداً 9 روز تا مراسم رونمایی از موبایل آنر مجیک 2 باقی مانده، نه تنها اخیراً مشخصات سخت افزاری دستگاه در لیست رگولاتوری چینی TENAA فاش شده، بلکه یک ویدیوی نگاه نزدیک به همراه تصویری از جعبه دستگاه نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

بنابر لیست TENAA، موبایل جدید آنر به همراه نمایشگر 6.39 اینچی امولد با رزولوشن 2340x1080p از راه می رسد. به خاطر ماهیت بدون حاشیه نمایشگر، آنر از یک مکانیزم کشویی بهره گرفته که میزبان سنسور سلفی 16 مگاپیکسلی و دو دوربین دیگر خواهد بود که تشخیص سه بعدی چهره را میسر می کنند؛ درست شبیه به آنچه در هواوی میت 20 پرو دیده ایم. در پشت دستگاه نیز دوربینی سه گانه با سنسورهای 16 + 24 + 16 مگاپیکسلی جا خوش کرده که ظاهر دستگاه را شدیداً به خانواده میت 20 شبیه می کند.

آنر مجیک 2 مثل پرچمداران اخیر هواوی به چیپست کایرین 980 مجهز خواهد بود و همراه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل افزایش به دست مشتریان خواهد رسید. باتری 3400 میلی آمپر ساعتی سوخت رسانی به دستگاه را برعهده دارد و اندروید 9 پای هم به صورت پیش فرض نصب شده است.

هنگامی که فروش آنر مجیک 2 طی ماه آتی میلادی آغاز شود، انتظار می رود که شاهد عرضه دستگاه در رنگ های گوناگون باشیم. در حال حاضر، اطلاعاتی درباره قیمت دستگاه به گوش نرسیده اما خبر خوب اینکه محافظ نمایشگر و دانگل USB-C به جک 3.5 میلی متری هدفون از قبل درون جعبه قرار داده شده و نیازی به خرید جداگانه آنها نیست.

در نهایت باید افزود افرادی که قادر به استفاده زودهنگام از آنر مجیک 2 بوده اند، از مکانیزم کشویی آن تمجید کرده و صدایی که هنگام اسلاید تولید می شود را شدیداً رضایت بخش خوانده اند. حتی خود آنر در کانال TikTok اش ویدیویی با الهام از موسیقی های آکاپلا ساخته که صدای اسلایدر و برخورد آنر مجیک 2 به میز را به بیتی برای موسیقی در حال پخش تبدیل می کند.

 

[تاریخ انتشار خبر اولیه: ۳۰ مهر ۱۳۹۷]

ویدیوی رسمی جدیدی از آنر مجیک 2 منتشر شده که مکانیزم کشویی آن را به نمایش می‌گذارد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۳۰ مهر ۱۳۹۷

    واقعا؟ اینجوری تکنولوژی رو به ما معرفی میکنید؟ کانال یوتوبی به نام TikTok؟ تیک تاک خودش یه شبکه اجتماعی ویدیوییه و اینا هم تو مقاله اصلی گفتن کانال Honor توی تیک تاک نه کانال یوتیوبی تیک تاک

مطالب پیشنهادی