ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین پلیس
تکنولوژی

پلیس نیویورک هزاران دوربین امنیتی نصب شده روی لباس نیروهای خود را کنار گذاشت

اداره پلیس نیویورک که سال ها دوربین های نصب شده روی لباس های نیروهای پلیس را آزمایش کرده بود به تازگی برخی آنها را کنار گذاشته است. قرار بود از سال آتی هر مأمور پلیس ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

اداره پلیس نیویورک که سال ها دوربین های نصب شده روی لباس های نیروهای پلیس را آزمایش کرده بود به تازگی برخی آنها را کنار گذاشته است.

قرار بود از سال آتی هر مأمور پلیس یک دوربین داشته باشد اما به تازگی دوربینی که روی لباس یکی از افسرها نصب بود شروع به دود کردن کرد و آتش گرفت. به این ترتیب اداره پلیس تصمیم گرفت تا تکمیل بازرسی دلیل این اتفاق استفاده از یک مدل دوربین پلیس برای مأموران را متوقف کند.

دوربین پلیس

این اتفاق در حوالی نیمه شب در استیتن آیلند نیویورک رخ داده بود. مدل دوربین Vievu LE-5 اعلام شده است. به گفته مأموری که این اتفاق برایش پیش آمده ناگهان متوجه دود کردن دوربین شده و آن را از لباس جدا کرده و به زمین انداخته است. بر اساس اعلام اداره پلیس در این حادثه هیچ فردی آسیب ندیده است.

اکنون اداره پلیس نیویورک در حال بررسی علت موضوع است و استفاده و توزیع این دوربین های به حالت تعلیق در آمده است البته گفته شده دوربین های مدل LE-4 همچنان استفاده می شوند. بر اساس گزارش ها در حدود 2990 دوربین از تمامی 15 هزار و 500 دوربینی که توسط اداره پلیس نیویورک استفاده می شوند از مدل مشکل دار هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohy
    Mohy | ۳۰ مهر ۱۳۹۷

    تازه ایران میخواست دوربین بزاره که

    • moh1365
      moh1365 | ۳۰ مهر ۱۳۹۷

      خبر رو درست نخونی دادشی یک مدل از دوربین ها که مشکل داره رو کنار میگذارند

مطالب پیشنهادی