ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از هدست واقعیت ترکیبی HMD Odyssey Plus برای ویندوز رونمایی کرد

کمپانی سامسونگ رسماً تایید کرده که مشغول توسعه مدل بهبودیافته ای از هدست واقعیت ترکیبی Odyssey است. این هدست جدید که این بار Samsung HMD Odyssey Plus نام گرفته قرار است تجربیاتی واقع گرایانه روی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۰

کمپانی سامسونگ رسماً تایید کرده که مشغول توسعه مدل بهبودیافته ای از هدست واقعیت ترکیبی Odyssey است. این هدست جدید که این بار Samsung HMD Odyssey Plus نام گرفته قرار است تجربیاتی واقع گرایانه روی پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز ارائه کند. به گفته سامسونگ فروش این هدست از روز 22 اکتبر در وب سایت خود کمپانی و نیز مایکروسافت آغاز می شود و اواخر امسال می توان منتظر عرضه آن با قیمت خرده فروشی 500 دلار بود.

این هدست جدید به دو نمایشگر 3.5 اینچی امولد مجهز شده که رزولوشن 1440x1600 پیکسل به ازای هر چشم را به نمایش در می آورند. صدای 360 درجه ای هدست سامسونگ اصوات سه بعدی را شبیه سازی خواهد کرد و کنترلرهایی با آزادی عمل 6 درجه ای نیز درون جعبه دستگاه قرار خواهد داشت که تجربه واقعیت مجازی را غنی تر از پیش می کنند.

هدست سامسونگ HDM Odyssey Plus وزنی معادل نیم کیلوگرم دارد و همراه با نقابی 146 میلی متری از راه می رسد. سامسونگ مدعی شده که برخلاف وزن نسبتاً زیاد دستگاه، هدست جدید به راحتی قابل تنظیم است تا کاربران مختلف، تجربه ای به یک اندازه دلچسب از واقعیت مجازی داشته باشند.

مشخصات هدست واقعیت ترکیبی جدید سامسونگ شباهت زیادی به مدل سال پیش دارد و هر دو دستگاه با قیمتی یکسان عرضه می شوند. سوال اصلی اما اینجاست که آیا واقعاً بازاری برای هدست های واقعیت ترکیبی وجود دارد یا خیر. این دیوایس ها معمولاً بسیار گران قیمت هستند و ضمناً مشتریان هم دیگر مثل دو سال پیش درگیر تب و تاب هدست های واقعیت مجازی نیستند؛ این را هم فراموش نکنیم که آکیلس، بازیگر بزرگ این حوزه اخیراً از هدستی مستقل از پی سی با قیمتی بسیار معقول تر رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی