ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اعوجاج صدای اسپیکر هم به لیست مشکلات گوگل پیکسل 3 اضافه شد

به نظر می رسد که نخستین خریداران گوگل پیکسل 3 با مشکلاتی جدی مواجه شده اند. بعد از گزارش های مربوط ذخیره نشدن تصاویر دوربین در پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال و نیز ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | ۲۱:۱۵

به نظر می رسد که نخستین خریداران گوگل پیکسل 3 با مشکلاتی جدی مواجه شده اند. بعد از گزارش های مربوط ذخیره نشدن تصاویر دوربین در پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال و نیز مشکلات مربوط به مدیریت حافظه، حالا دارندگان مدل بزرگ تر این خانواده با مشکلی تازه روبرو شده اند که ماجراهای سال گذشته و خانواده پیکسل 2 را یادآور می شود؛ اعوجاج صدا و نوعی صدای وز وز در اسپیکر زیرین.

توصیف مشکلی که مربوط به اسپیکر باشد کار سختی است اما کاربران می گویند در فرکانس هایی خاص، نوعی صدای وز وز می شوند که به هنگام استفاده از برخی اپلیکیشن ها با فرکانس های مشخص و نیز تماشای ویدیوهایی که شخصی روی آنها صحبت می کند بیشترین نمود را دارد.

گوگل پیکسل 3

سایر کاربران نیز خبر از اعوجاج صدا هم در ولوم پایین و هم در ولوم بالا داده اند. و در نهایت به نظر می رسد که اسپیکر پایینی گوگل پیکسل 3 اکس ال به مراتب از اسپیکر بالایی قدرتمندتر است؛ مشکلی که البته به پرچمدار گوگل محدود نشده و در دیگر موبایل های رقیب هم دیده می شود. در این زمینه خاص، گوگل به موضوع واکنش نشان داده و می گوید تفاوت صدای میان دو اسپیکر، کاملاً به طراحی دستگاه باز می گردد؛ اما درباره دیگر مشکلات هنوز پاسخی رسمی ارائه نشده است.

باید افزود که مدیریت حافظه هم مسئله دیگری است که نخستین خریداران پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال را با مشکل مواجه کرده. بسیاری از کاربران، از جمله برخی منتقدان متوجه رفتار عجیب دستگاه در مدیریت حافظه رم شده اند که ری استارت شدن یا فورس کلوز شدن اپلیکیشن ها از جمله این رفتارها هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی