ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل W2019
تکنولوژی

ویدیوی زنده منتسب به موبایل تاشوی سامسونگ W2019 [به روز رسانی]

در حالی که تنها یک هفته از تایید موبایل تاشو و هوشمند سامسونگ موسوم به W2019 در «TENAA»، رگولاتوری ارتباطات چین می گذرد، حالا ویدیوی منتسب به آن در رسانه ها منتشر شده است. موبایل ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۵

در حالی که تنها یک هفته از تایید موبایل تاشو و هوشمند سامسونگ موسوم به W2019 در «TENAA»، رگولاتوری ارتباطات چین می گذرد، حالا ویدیوی منتسب به آن در رسانه ها منتشر شده است.

موبایل W2019 که نسل دوم گوشی های اندرویدی تاشوی سامسونگ به شمار می رود احتمالا به دو نمایشگر ۴.۲ اینچی از نوع AMOLED در داخل و خارج، دوربین  اصلی دوگانه با گشودگی دهانه لنز متغیر بین f/1.5 و f/2.4 و دوربین سلفی مجهز به لنز تله فوتو با قابلیت زوم دو برابری مجهز خواهد بود.

مسئولیت پردازش داده ها بر عهده چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ قرار داشته و تامین انرژی نیز به واسطه  باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری صورت خواهد گرفت. در کنار نمایشگرهای مذکور یک صفحه کلید T9 قرار دارد که یادآور دهه قبل صنعت موبایل خواهد بود. بر اساس شایعات کنونی این اسمارت فون از اندروید اوریو ۸.۱ و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ بهره می برد اما چون عرضه آن به چین محدود می شود، از سرویس های گوگل پلی خبری نخواهد بود.

رگولاتوری TENAA طبق معمول همراه با صدور تاییدیه موبایل چهار تصویر از آن را منتشر ساخت اما جدیدا نه تنها ویدیویی کوتاه از موبایل W2019 بلکه چند تصویر جدید هم از آن به رسانه ها راه پیدا کرده که دید کاملی را از محصول منحصر به فرد سامسونگ به دست می دهد.

بر اساس گمانه زنی های فعلی موبایل تاشو W2019 تنها در چین عرضه خواهد شد و احتمال راه پیدا کردن آن به بازارهای بین المللی چندان زیاد نیست. از سوی دیگر این سری به خاطر پیچیدگی  های تولید و عرضه محدود همیشه از قیمت بالایی برخوردار بوده و W2019 هم از این قضیه مستثنی نخواهد بود. برخی منابع مدعی شده اند که W2019 حین عرضه در سال جاری قیمتی در حدود ۲۵۰۰ دلار خواهد داشت که تقریبا دو برابر قوی ترین نسخه از پرچمدارهای فعلی است.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: ۳۰ مهر ۱۳۹۷]

حال حساب کاربری بخش موبایل سامسونگ در شبکه اجتماعی توییتر پستی گذاشته که به رونمایی از این تلفن هوشمند یا نسخه‌ی اولیه‌ آن اشاره دارد. در این توییت گفته شده که کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در واقع محل تقاطع حال و آینده است. کارشناسان باور دارند که عبارت حال و آینده به ترتیب به تلفن‌های هوشمند معمولی و گوشی های تاشو اشاره دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی