ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چگونه از فورتنایت سالی 500 هزار دلار درآمد کسب کنیم؟

ورزش‌های الکترونیک به تجارتی بزرگ تبدیل شده‌اند که بسیاری از آن درآمدهای کلانی کسب می‌کنند؛ به همین دلیل، به هیچ عنوان عجیب نیست که بتوان سالی ۵۰۰ هزار دلار از پدیده امسال بازی‌ها یعنی فورتنایت ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

ورزش‌های الکترونیک به تجارتی بزرگ تبدیل شده‌اند که بسیاری از آن درآمدهای کلانی کسب می‌کنند؛ به همین دلیل، به هیچ عنوان عجیب نیست که بتوان سالی ۵۰۰ هزار دلار از پدیده امسال بازی‌ها یعنی فورتنایت درآمد کسب کرد.

درحال حاضر استریمرهای شناخته شده‌ای مثل نینجا وجود دارند که با فورتنایت بازی کردن، مبلغی نزدیک به شناخته شده‌ترین ورزشکاران دنیا درآمد دارند. البته برای درآمدزایی از این بازی نیاز نیست که در سطح نینجا مشهور باشید و برای مثال نیک اورتون ۲۷ ساله که حتی خود را حرفه‌ای در این بازی نمی‌داند، طی چند ماه اخیر پولی بین ۳۰۰ هزار دلار تا ۵۰۰ هزار دلار را به دست آورده.

نیک هر روز ۹ صبح از خواب بیدار می‌شود و تا ساعت ۳ بعد از ظهر روی یک ویدیو یوتوب کار می‌کند. بعد از آن او از ساعت ۵ غروب تا ۱۰ شب کار اصلی خود یعنی استریم فورتنایت را انجام می‌دهد.

روزانه ۵ ساعت بازی کردن قطعا برای علاقه‌مندان به این سرگرمی هم کار سختی محسوب می‌شود و نیک می‌گوید او به خاطر هر روز استریم کردن، دیگر هیچ وقتی برای بیرون رفتن با دوستانش ندارد.

حتی بعضی از روزها کار سخت‌تر هم می‌شود و نیک زمانی که آپدیت جدیدی برای فورتنایت منتشر می‌شود، بدون استراحت ۲ ساعته، یک راست سراغ استریم کردن این بازی می‌رود. او می‌گوید که همیشه به‌روز ماندن نکته مهمی در این شلوغ است.

البته اوضاع برای او همیشه در این حد خوب نبوده و در نوجوانی، پدرش ایکس باکس او را به خاطر اعتیاد بیش اندازه‌ای که بازی‌های ویدیویی داشته، فروخته است. بعد از این قضیه و وقتی که سرانجام نیک زیر زمین خانه قدیمی‌شان نقل مکان کرد، هیچ‌ وقت انتظار کسب درآمدی در این سطح را نداشت.

همان‌طور که گفتیم، این روزها با انجام بازی‌های ویدیویی می‌توانید درآمد کسب کنید اما این کار بر خلاف آن چیزی که به نظر می‌رسد، به هیچ‌عنوان آسان نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • nima.namdar
    nima.namdar | ۳۰ مهر ۱۳۹۷

    الان چیشد دقیقا کجاش پول دراورد؟!

  • amir big
    amir big | ۳۰ مهر ۱۳۹۷

    فورتنایت چه درآمدی لامصب، از اون بدتر نینجا چه درآمدی داره

  • Mohy
    Mohy | ۳۰ مهر ۱۳۹۷

    به درد ما ایرانیا نمیخوره

مطالب پیشنهادی