ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قطع اینترنت
تکنولوژی

وزیر ارتباطات: جای نگرانی برای قطع شدن اینترنت ایران نیست

صبح امروز در تماسی تلفنی میان برنامه «حالا خورشید» و وزیر ارتباطات، آذری جهرمی در مورد شایعه قطع اینترنت توسط آمریکا اظهار نظر کرد و خبر داد که جای نگرانی برای قطع شدن اینترنت در ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱ آبان ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۴

صبح امروز در تماسی تلفنی میان برنامه «حالا خورشید» و وزیر ارتباطات، آذری جهرمی در مورد شایعه قطع اینترنت توسط آمریکا اظهار نظر کرد و خبر داد که جای نگرانی برای قطع شدن اینترنت در ایران وجود ندارد.

«دسترسی به اینترنت در دنیا رییس ندارد که بگوییم آمریکا رییس اینترنت است و اینترنت ایران را قطع می‌کند. اما در حوزه خدمات و سرویس‌ها، آمریکا با تحریم برخی دسترسی‌ها به خدمات به کسب و کار جوانان ما لطمه زد و ممکن است این تحریم ها تشدید شود.»

ابتدای این هفته «سردار غلامرضا جلالی»، رئیس سازمان پدافند غیرعامل احتمال قطع اینترنت توسط آمریکا را در ۱۳ آبان مطرح و البته آن را بسیار ضعیف عنوان کرد. همین مسئله سبب شد تا این نگرانی در اذهان عمومی جای گیرد. وی گفته بود شبکه ملی اطلاعات به اندازه‌ای آماده است که می‌تواند خدمات اساسی مردم را پاسخگو باشد.

با این‌ حال جهرمی امروز با حضور در یکی از تنها برنامه‌های پربیننده صدا و سیما، تلاش کرد با اذعان به عدم وجود یک رییس و تصمیم‌گیرنده برای اینترنت، اذهان عمومی را آرام کند. از سوی دیگر آذری جهرمی به مبحث تشدید تحریم‌ها برای کسب‌وکارها اشاره کرده است.

این تحریم‌ها سال گذشته با حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ استور اپل و پلی استور گوگل آغاز شد. در آن زمان جهرمی وعده داده بود که بخش بین‌الملل وزارت ارتباطات به شکل حقوقی این مسئله را دنبال خواهد کرد اما پس از آن دیگر خبری در این رابطه نشد و اپ‌های ایرانی نیز به فروشگاه‌های نرم‌افزاری اپل و گوگل بازنگشتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • herogame
    herogame | ۲ آبان ۱۳۹۷

    عه دستش عه پاش عه کونش عه روی دکمه عه فرود اومد که بابا

  • molavy
    molavy | ۱ آبان ۱۳۹۷

    خدایی تنها وزیر جوون. که زبون فهمه همینه

  • lili_j
    lili_j | ۱ آبان ۱۳۹۷

    همين "نگران نباشيد" ها آدم رو بيشتر نگران ميكنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی