ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌ها از همکاری با وزیر ارتباطات برای حل مشلاکت گیمرها می‌گوید

حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد که قصد دارد با همکاری وزیر ارتباطات مشکلات اصلی گیمرهای ایرانی را حل کند. او امروز در توييت تازه خود خبر از برگزارى جلسه‌ای با ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد که قصد دارد با همکاری وزیر ارتباطات مشکلات اصلی گیمرهای ایرانی را حل کند.

او امروز در توییت تازه خود خبر از برگزارى جلسه‌ای با محمد جواد آذرى جهرمى، وزیر ارتباطات براى حل مشکلات گیمرها داد: «گیمرها مطالبات زیادی دارند. حل مشکلات زیرساختی برای بازی‌های آنلاین و توسعه مسابقات بازی از جمله‌ی آن‌هاست. امروز در جلسه‌ای با آقای جهرمی⁩ روی این مسئله اتفاق نظر داشتیم. با کمک وزارت ارتباطات تلاش می کنیم فضای بهتری برای گیمرها ایجاد کنیم.»

آذری جهرمی پیش از این هم علاقه خود را به حوزه بازی‌های ویدیویی نشان داده بود و جدا از حضور در دوره گذشته لیگ بازی‌های رایانه‌ای، چندباری در صفحه رسمی اینستاگرام خود، از کاربران بازی‌ها برای رفع مشکلاتشان درخواست راهنمایی کرده بود.

در روزهای اخیر بحث در مورد وضعیت بازار بازی‌های ویدیویی در کشور بسیار داغ است، جدا از آن‌که کاربران داخلی این مدیا چند وقتی است که با افزایش ناگهانی قیمت بازی‌ها و وضعیت نامطلوب اینترنت طرف هستند، طی ماهی که گذشت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ وزیر ارشاد در رابطه با عملکرد بنیاد ملی بازی‌ها و نحوه نظارت بر عرضه بازی‌های خارجی در داخل کشور قانع نشده و به او کارت زرد دادند. یکى از انتقادات اصلى نماینده مطرح کننده سوال این بود که ایرانى ها به رده بندى سنى بازى ها توجه نمى کنند. 

در پاسخ به این انتقادات، طی این هفته، معاونت نظارت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و ریاست ستاد مبارزه با بازی‌های غیر مجاز از نظارت بیشتر بر فضای مجازی و بازی‌های «مروج سبک زندگی غربی» خبر داد.

ایران در بین کشورهای خاورمیانه، یکی از بیشترین جمعیت‌های علاقه‌مند به بازی‌های ویدیویی را دارد. بر اساس گزارشی که مرکز دایرک منتشر کرده، کشور ما ۲۸ میلیون گیمر دارد که اکثریت آن‌ها سنی کم‌تر از ۱۸ سال دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hosein n
    hosein n | ۱ آبان ۱۳۹۷

    ... و نتیجه این همکاری قطع دسترسی به نتورک پلی استیشن ? والا غیره اینه مگه ??

مطالب پیشنهادی