ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

آخرین وضعیت کارمانیا در دوران تحریم؛ BYD به امید پایدار شدن شرایط در ایران می ماند

شرکت خودروسازی کارمانیا یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه کرمان خودرو است، اين شركت همچنين نماينده ى رسمى BYD چين در ایران است. مدیرعامل کارمانیا با توجه به اتفاقات اخیر در صنعت و بازار خودروی ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

شرکت خودروسازی کارمانیا یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه کرمان خودرو است، این شرکت همچنین نماینده ى رسمى BYD چین در ایران است. مدیرعامل کارمانیا با توجه به اتفاقات اخیر در صنعت و بازار خودروی کشور و افزایش قیمت دلار گفت: خریداران بی وای دی اس7 در زمان صدور دعوتنامه می توانند افزایش قیمت این شاسی بلند را با تسهیلات ارائه شده شرکت پرداخت کنند.پویا سالاری شریف با بیان این که دلیل تاخیر در تحویل بی BYD S7 شرایطی است که ناخواسته به صنعت خودرو تحمیل شده است، افزود: در حال حاضر تولید آزمایشی بی وای دی اس7 در شرکت کارمانیا با موفقیت به انجام رسیده و این خودرو در حال گذراندن تست های فنی است.
بى واى دى S7 پلتفرمى مشابه به S6 دارد ولى از نظر طراحى ظاهرى و بسیارى از مشخصات فنی از تفاوت فاحشى با S6 برخوردار است. بی وای دی S7 به موتور 2 لیترى توربو 203 اسب بخار مجهز است و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک قدرت آن را به چرخ هاى جلو منتقل مى ‌کند. این کراس اوور چینى در نسخه فول هفت صندلی در بازار ایران عرضه مى شود.مدیرعامل کارمانیا به زمان تحویل و قیمت BYD S7 نیز اشاره کرد و گفت: با طی شدن فرآیند تولید اس7 در شرکت کارمانیا، تحویل این خودرو از اواخر پاییز استارت زده می شود.
وی ادامه داد: به دلیل تغییرات مداوم نرخ ارز که گاهی بیش از 5 درصد در هفته را نیز به ثبت رسانده است، تا زمان صدور دعوتنامه خودرو قادر به تعیین قیمت BYD S7 به صورت رسمی نخواهیم بود.
سالاری در خصوص افزایش قیمت BYD S7 که بیش از برآورد های خریداران در زمان ثبت نام خواهد بود نیز گفت: همانطور که در تحویل بی وای دی اس 6 بر اساس قیمت ثبت شده در قرارداد با وجود اختلاف 100 میلیون تومانی با بازار آزاد مصمم هستیم، با در نظر گرفتن تسهیلات مناسب در زمان تحویل سعی در جلب رضایت مشتریان بی وای دی اس7 خواهیم کرد.قیمت BYD S7مدیرعامل کارمانیا در ادامه به برخی مشکلات پیش آمده در تولید بی وای دی اف 3 اشاره و بیان کرد: پس از رفع مشکلاتی که تولید BYD F3 با آن مواجه شد، تولید دوباره این خودرو از سه ماه آینده با آپشن های بیشتر از سر گرفته خواهد شد.
بی ‌وای ‌دی F3، با دو نوع جعبه ‌دنده ‌ی مختلف در چین عرضه می ‌شود و تنها یک پیشرانه برای آن در نظر گرفته شده است. موتور 1/5 لیتری F3، قدرت 107 اسب بخار و گشتاور 145 نیوتن‌ متر تولید می ‌کند که از این نظر، کاملا مشابه دیگر سدان ‌های ارزان ‌قیمت چینی است.
سالاری شریف در پایان تصریح کرد: شرکت BYD تابع سیاست های دولت مرکزی چین است و به دلیل حمایت دولت چین از ایران، بی وای دی نیز حضور خود در ایران را ادامه خواهد داد.

همچنین به گفته مهندس بروزان، مدیر خدمات پس از فروش کارمانیا، مشکلی از بابت تامین قطعات یدکی برای خودروهای BYD در میان مدت وجود نخواهد داشت و این شرکت با توجه به پیش بینی شرایط، بیش از حد مورد نیاز متعارف اقدام به واردات قطعات یدکی کرده است. اما افزایش قیمت ارز طی ماه های اخیر باعث شده تا پروژه های کارمانیا برای عرضه محصولات برقی و هیبریدی به تعویق بیافتد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمود بشیری
    محمود بشیری | ۱۴ آبان ۱۴۰۰

    این دزد اختلاص گر مگه حکم جلبش صادر نشده بالاخره دستیگیرش کردین بلکه ما بعد ۵ سال به حقمون برسیم

  • Ali Reza
    Ali Reza | ۲ آبان ۱۳۹۷

    معلوم نیست تو این بلبشو خودرو کدوم شرکت میتونه بیشتر از مردم بقاپه!!!

  • 7.62mm
    7.62mm | ۲ آبان ۱۳۹۷

    منتظر عرضه اف۳ با گیربکس ۶ دنده و موتور توربو هستیم.

    از همینجا خدمت مهندس سرمد مدیر خدمات پس از فروش کارمانیا سلام عرض میکنم که با مشتری مداری عالی تمام تلخی تاخیر در تحویل رو برطرف میکنند.

مطالب پیشنهادی