ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اجرای طرح آموزش ICT سربازان آغاز شد

رئیس دانشکده پست و مخابرات از برگزاری آزمون تعیین سطح مربیگری سربازان وظیفه خبر داد و اعلام کرد که مربیان صلاحیت دار، مبانی ارتباطات و فناوری اطلاعات را به سربازان آموزش خواهند داد. پانزدهم اسفند ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

رئیس دانشکده پست و مخابرات از برگزاری آزمون تعیین سطح مربیگری سربازان وظیفه خبر داد و اعلام کرد که مربیان صلاحیت دار، مبانی ارتباطات و فناوری اطلاعات را به سربازان آموزش خواهند داد.

پانزدهم اسفند سال گذشته، ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره مهارت آموزی سربازان در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تفاهم نامه‌ای امضاء کردند که بر اساس آن به جز مهارت آموزی سربازان وظیفه، اثربخشی خدمت سربازی و توسعه توانمندی آنها نیز افزایش خواهد یافت؛ همچنین با مهارت آموزی سربازان در بخش آی.سی.تی، زمینه توسعه کسب و کارهای نوپا نیز فراهم خواهد شد.

«محمدجواد آذری جهرمی» سال قبل در مراسم امضای این تفاهمنامه گفت که اجرای این تفاهم نامه، فقط برای اعطای مدرک نیست بلکه افراد باید راه های ایجاد اشتغال را هم یاد بگیرند:

«باید توسعه فرهنگ توانمندسازی در دستور کار باشد تا سربازان بعد از اتمام دوره خدمت بتوانند به نحو مطلوب نسبت به ایجاد کسب و کارهای مناسب اقدام کنند.»

آموزش ICT سربازان

به گفته «وحید یزدانیان» رئیس دانشکده پست و مخابرات، آزمون تعیین سطح مربیان سربازان وظیفه در ۱۴ زمینه با حضور بیش از یک هزار و ۱۵۰ نفر کادر رسمی در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد.

آنطور که یزدانیان گفته است نمرات آزمون بلافاصله در قالب کارنامه استخراج و فرایند مصاحبه انجام خواهد شد و نیمی از شرکت گنندگان به عنوان مربیان صاحب صلاحیت شناسایی شده و از این تعداد حدود ۳۰ درصد گواهینامه مربیگری دریافت خواهند کرد.

گفتنی‌ست مربیان صلاحیت‌دار در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات به آموزش سربازان و توانمند سازی آنان می‌پردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی