ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با بازی تحت وب تانکی آنلاین آشنا شوید؛ پیکار تانک‌های پرقدرت در جبهه کوچک مرورگرها

تا همین چند سال پیش اگر می‌شنیدیم یک بازی تحت وب است خیلی راحت قیدش را می‌زدیم. طبیعی هم بود؛ بازی‌های تحت وب آن زمان نه گرافیک خاصی داشتند و نه یک گیم‌پلی درست و ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

تا همین چند سال پیش اگر می‌شنیدیم یک بازی تحت وب است خیلی راحت قیدش را می‌زدیم. طبیعی هم بود؛ بازی‌های تحت وب آن زمان نه گرافیک خاصی داشتند و نه یک گیم‌پلی درست و حسابی. در اصل می‌توان گفت آن‌ها کلون‌های به شدت ضعیفی از بازی‌های ساده بودند که فقط برای لحظاتی می‌شد تحملشان کرد.

اما الان قضیه کاملا فرق کرده. حالا بازی‌های تحت وب نیز قدرت گرفته‌اند و بالاخره پای جهان سه بعدی به بازی‌هایی که پلتفرمشان چیزی جز یک مرورگر ساده نیست نیز باز شده. این موضوع زمینه را فراهم کرده تا شاهد بازی‌های تحت وب بهتری باشیم. بی شک یکی از این بازی‌ها که بی‌وقفه در تلاش است قدمی رو به جلو در بهبود وضعیت بازی‌های تحت وب بردارد تانکی آنلاین است.

تانکی آنلاین یک بازی اکشن با محوریت جنگ میان تانک‌های عجیب و غریبی است که می‌توان از آن در زمان‌هایی که هیچ چیزی برای سرگرم شدن وجود ندارد لذت برد. البته انتظار نداشته باشید که کیفیت تانکی آنلاین با بازی‌های بزرگی چون War Thunder برابری کند. به هر حال، دارم در مورد یک بازی تحت وب نسبتا خوب صحبت می‌کنم، نه یک بازی بزرگ و معروف که کلی بودجه پایش خرج شده.

اما بگذارید بگویم که تانکی آنلاین واقعا سرگرم کننده است. خصوصا زمان‌هایی که بی‌حوصله پشت سیستم نشستید و صفحات وب بی‌دلیل دارند زیر اسکرول‌هایتان بالا و پایین می‌شوند، چند دست بازی کردن تانکی آنلاین می‌تواند وقتتان را پر و حوصله‌تان را برگرداند.

خوبی این بازی تحت وب رایگان نیز این است که چندین و چند حالت مختلف برای بازی کردن در اختیار کاربر می‌گذارد تا اگر از یکی خسته شدید به سراغ دیگری برود. در کل بازی هفت حالت مختلف برای بازی کردن دارد که سه حالت نبرد سریع (حالت اصلی بازی)، مبارزه تیمی (حالت گروهی) و قتل عام (همان مُد فیری فور آل خودمان) از همان ابتدا باز هستند.

به تبع چهار حالت دیگر در اوایل بازی قفل خواهند بود و اگر بخواهید تجربه‌شان کنید باید وقت بگذارید و تا می‌توانید امتیاز جمع کنید. با کسب امتیاز در بخش‌های مختلف رده شما ارتقا می‌یابد و به مرور علاوه بر چهار حالت دیگر به آیتم‌های سطح بالاتر نیز دسترسی پیدا می‌کنید.

آیتم‌های بازی نیز هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. برخی تاثیری روی گیم‌پلی ندارند و صرفا آیتم‌هایی هستند که یک تانک‌ با آن‌ها زیباتر جلوه می‌کند. اما از طرف دیگر دسترسی به برخی آیتم‌ها می‌تواند به طور کلی نتیجه بازی‌ها را تغییر دهد.

این یعنی اگر سلاح‌های گران قیمت‌تری روی تانک خود ببندید و آن‌ها را تا جایی که امکانش هست ارتقا دهید، مطمئنا بازی‌های بیشتری را خواهید برد. اما جدای از این موضوع، زمانی که بالاخره مجهز شدید و آیتم‌های مورد نظر خود را روی تانکتان سوار کردید، یک حالت را انتخاب کنید و به تجربه تانکی آنلاین بنشینید.

تازه وقتی وارد بازی شوید می‌فهمید که تانکی آنلاین به عنوان یک بازی تحت وب چقدر در جذب نگاه مخاطب موفق است. نسبت به تحت وب بودن بازی، تانکی آنلاین گرافیک خوب و گیم‌پلی نسبتا درگیر کننده‌ای دارد.

همین‌ دو دلیل هم کافیست که بخواهید هر از گاهی به سراغ تانکی آنلاین بروید و تجربه‌اش کنید. گیم‌پلی و مکانیک تیراندازی‌ بازی نیز آنقدر ساده طراحی شده‌ تا کاربر بی‌خود و بی‌جهت خسته نشود و بتواند از این بازی ساده نهایت لذت را ببرد. در کل می‌خواهم این را بگویم که می‌شود هر از گاهی به بازی‌های تحت وب نیز فرصت داد و از آن‌ها لذت برد. مطمئنا یکی از بازی‌هایی هم که بد نیست در این حوزه به سراغش بروید تانکی آنلاین است.

  • اگر ترغیب شدید برایتان یک سورپرایز هم داریم. با مراجعه به سایت سرگرمی، کد هدیه تانکی آنلاین دیجیاتو را دریافت کنید. با فعال کردن این کد کلی آیتم خاص و پر قدرت در اختیارتان قرار می‌گیرد که با استفاده از آن‌ها تجربه اولیه تانکی آنلاین لذت بخش‌تر و ساده‌تر خواهد شد.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hossein Saberi
    Hossein Saberi | ۱ آبان ۱۳۹۷

    لطفا اموزش بخش مای کلاب pes2019رو زودتر بذارید خیلی وقته که گفتید میذاریم

مطالب پیشنهادی