ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نقشه کامل بازی Red Dead Redemption 2 لو رفت

در حالی که تنها چند روز تا انتشار یکی از مورد انتظارترین عناوین سال یعنی بازی Red Dead Redemption 2 فاصله داریم، تصویری از نقشه‌ی کامل این عنوان در فضای مجازی لو رفت. این‌طور که به ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۰

در حالی که تنها چند روز تا انتشار یکی از مورد انتظارترین عناوین سال یعنی بازی Red Dead Redemption 2 فاصله داریم، تصویری از نقشه‌ی کامل این عنوان در فضای مجازی لو رفت. این‌طور که به نظر می‌رسد، کاربری که نقشه را لو داده، پیشرفت زیادی در مراحل بازی نداشته زیرا نام اکثر مناطق در نقشه‌ ذکر نشده است.

اگر با دقت بیشتری به نقشه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 نگاه بیندازید، احتمالا متوجه‌ی سایه‌های خاکستری و صورتی روی برخی از مناطق می‌شوید. در حال حاضر، نمی‌دانیم منظور از این سایه‌های رنگی چیست اما بازی طی چند روز آینده منتشر می‌شود و بدون شک آن زمان پی به منظور سایه‌ها خواهیم برد. در ادامه می‌توانید تصویر کامل از نقشه‌ را مشاهده کنید:

بازی Red Dead Redemption 2

چندی پیش به‌طور رسمی اعلام شد که نسخه‌ی ایکس باکس وان ایکس بازی Red Dead Redemption 2 یک محتوای جداگانه دریافت خواهد کرد که باعث می‌شود بافت‌ها با کیفیت 4K اجرا شوند. متاسفانه هیچ اشاره‌ای به کنسول پلی استیشن 4 پرو نشده است اما به احتمال زیاد، محتوایی مشابه برای دارندگان این کنسول نیز منتشر خواهد شد.

با توجه به اطلاعاتی که چندی پیش از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد، کاربران در این عنوان قادر خواهند بود تا با استفاده از سیستم شخصی سازی، اسلحه‌ی مورد علاقه‌ی خود را بسازند. کاربران در بازی می‌توانند با تغییر دستگیره‌، محل نشانه‌ گیری و دوربین‌ یا با به کارگیری انواع فلزات و چوب‌ها ظاهر اسلحه‌ی خود را تغییر دهند. در ضمن، در این بازی که در سبک اکشن ماجراجویی و با حال و هوایی وسترن ساخته شده است، 50 اسلحه‌ی منحصر بفرد از جمله پیستول، شاتگان و هفت تیر وجود دارد.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Red Dead Redemption 2 در پنج شنبه‌ی هفته‌ی جاری برای دو پلتفرم پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. البته اگر این بازی را پیش خرید کرده باشید، روند دانلود آن را می‌توانید از همین حالا شروع کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی