ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک هفته مانده به رونمایی، اپل سه دیوایس مک جدید در دیتابیس اوراسیا ثبت کرد

در حالی که کمتر از یک هفته با برگزاری مراسم 30 اکتبر اپل باقی مانده، دیتابیس Eurasian Economic Competition اخیراً به روزرسانی شده و چند مدل کامپیوتر مک جدید که همگی macOS 10.14 را به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۲۰

در حالی که کمتر از یک هفته با برگزاری مراسم 30 اکتبر اپل باقی مانده، دیتابیس Eurasian Economic Competition اخیراً به روزرسانی شده و چند مدل کامپیوتر مک جدید که همگی macOS 10.14 را به اجرا در می آورند در آن به چشم می خورد. در این میان، چهار مدل دیوایس هایی هستند که هنوز رسماً معرفی نشده اند و ضمناً یکی از لپتاپ ها با شماره مدل A1932 قبلاً هم در لیست دیگری دیده شده است.

این مدل های جدید از مک احتمالاً به ورژن های آتی مک مینی و آی مک ارتباط داشته باشند. در حال حاضر انتظار می رود شاهد یک به روزرسانی چشمگیر در سخت افزار مک مینی باشیم که برای نزدیک به 1500 روز از آخرین باری که خبری در مورد آن شنیدیم می گذرد و دیگر مدل های خانواده مک هم به پردازنده هایی بهتر مجهز می شوند.

در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره لپتاپ جدید و ارزان قیمت اپل در دست نیست؛ نه می دانیم چه شمایلی خواهد داشت و نه می دانیم چه قیمتی. اما گمان می رود دستگاه با نمایشگر 13 اینچی رتینا و طراحی شبیه به مک بوک 12 اینچی از راه برسد؛ هرچند که به خاطر کاهش هزینه ها احتمالاً به همان اندازه باریک نخواهد بود.

اگرچه به روزرسانی کامپیوترهای مک قطعاً توجه مشتریان را به خود جلب خواهد کرد، انتظار می رود ستاره نمایش 30 اکتبر اپل مدل های جدید آیپد باشند. مدل پایه 9.7 اینچی آیپد در بهار گذشته ارتقا یافت و حالا تمرکز اپل بر آیپد پرو معطوف است. آیپد پرو امسال در دو مدل 11 و 12.9 اینچی عرضه می شود و طراحی کاملا متفاوتی شامل حاشیه های کمتر و عدم وجود دکمه هوم خواهد داشت. در این تبلت ها خبری از بریدگی نمایشگر نیست، اما حاشیه صرفاً به اندازه مورد نیاز برای تعبیه دوربین TruDepth قطور خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی