ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

به‌روزرسانی جدید فیفا 19 مشکل دروازه‌ بانان را رفع می‌کند

بازی فیفا 19 اوایل مهر ماه منتشر شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، نه تنها در جلب نظر مثبت منتقدان، بلکه توانست در زمینه‌ی فروش نیز عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد. در حالی که حدوداً ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

بازی فیفا 19 اوایل مهر ماه منتشر شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، نه تنها در جلب نظر مثبت منتقدان، بلکه توانست در زمینه‌ی فروش نیز عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد. در حالی که حدوداً یک ماه از انتشار این بازی می‌گذرد، شرکت الکترونیک آرتز به‌روزرسانی 1.03 را برای آن منتشر کرده است که در کنار بهبود عملکرد هوش مصنوعی، مشکلات و باگ‌های گزارش شده‌ی دیگری را نیز رفع می‌کند.

یکی از تغییراتی که به‌روزرسانی 1.03 در بازی فیفا 19 اعمال می‌کند، رفع مشکل بخش Game Plans است. از این پس اگر تغییری در حین مسابقه اعمال کنید، تنظیمات این بخش به صورت دائمی ذخیره نمی‌شوند و پس از اتمام مسابقه به حالت اولیه باز می‌گردند. همچنین مشکلات گزارش شده در ضربات روی هوا و آکروباتیک نیز رفع شده است. این بدان معناست که از این پس ضربات قیچی برگردان کمتری را در طول بازی شاهد خواهیم بود که حس واقع گرایانه‌ بودن بیشتری را به کاربر منتقل می‌کند.

فیفا 19

همچنین کاربران مشکلاتی را پیرامون عملکرد دروازه‌ بانان گزارش کرده بودند که به‌روزرسانی جدید فیفا 19 سه مورد از آن‌ها را رفع می‌کند. برای مثال، پیش از این شاهد بودیم که با وجود نزدیک بودن توپ به دروازه بانان، به طرف آن حرکت نکرده و آن را بر نمی‌داشتند. علاوه بر این‌ها، بهبودهایی نیز در بخش Division Rivals آلتیمیت تیم اعمال شده است که مشکل برخی بازیکنان را در یافتن مسابقه رفع می‌کند. برای مشاهده‌ی لیست کامل تغییرات این به‌روزرسانی می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. این به‌روزرسانی تاکنون تنها برای پی سی عرضه شده است و در آینده‌ی نزدیک برای دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه خواهد شد.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی فیفا 19 هم اکنون برای پلتفرم‌‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس قرار دارد. در ضمن، برای مطالعه‌ نقد متنی به این لینک و برای مشاهده‌ی نقد ویدیویی نیز می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی