ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و توسعه موبایل گلکسی A8s با طراحی بدون حاشیه و سوراخی در نمایشگر

صبح امروز سامسونگ رویدادی در چین برگزار کرد که در جریان آن از موبایل های گلکسی A6s و گلکسی A9s (ورژن چینی از موبایل جدید گلکسی A9) رونمایی شد. اما سامسونگ در حرکتی غافلگیرکننده به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۲۵

صبح امروز سامسونگ رویدادی در چین برگزار کرد که در جریان آن از موبایل های گلکسی A6s و گلکسی A9s (ورژن چینی از موبایل جدید گلکسی A9) رونمایی شد. اما سامسونگ در حرکتی غافلگیرکننده به صورت مختصر از دیوایسی دیگر به نام گلکسی A8s نیز رونمایی کرد که بزودی معرفی کامل خواهد شد.

سامسونگ در این مراسم اطلاعات چندانی درباره مشخصات سخت افزاری و قابلیت های موبایل جدیدش ارائه نکرد، اما گفت این دستگاه همراه با یک تکنولوژی کاملاً جدید از راه می رسد که قبلاً هیچوقت به کار گرفته نشده است. سامسونگ یکبار دیگر مشخص نکرد که این تکنولوژی جدید چیست اما تصویر تیزری بسیار آینده نگرانه به نمایش درآورد که به طراحی تمام نمایشگر دستگاه اشاره داشت و بالاتر قابل مشاهده است.

طرحی مفهومی از موبایل گلکسی A8s
طرحی مفهومی از موبایل گلکسی A8s

افشاگر معروف حوزه تکنولوژی، Ice Universe اخیراً در توییتر اعلام کرده که تکنولوژی مورد نظر سامسونگ، در واقع نمایشگری است همراه با سوراخی در گوشه های بالایی یا بخش میانی که میزبان دوربین سلفی خواهد بود. این نمایشگر ضمناً نسبت ابعادی معادل 19.5:9 دارد و با حاشیه بسیار اندکی در بالا و پایین پنل عرضه خواهد شد که برای تعبیه اسپیکر تو گوشی و دیگر سنسورها کافی خواهند بود.

گفتنی است یک منبع دیگر هم تایید کرده که گلکسی A8s، در واقع همان اسمارت فونی است که بنابر اخبار چند وقت اخیر با چیپست اسنپدراگون 710 عرضه می شود. اگر این موضوع صحت داشته باشد، دوربین اصلی سه گانه و باتری نه چندان بزرگ 300 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات آن خواهد بود.سامسونگ هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه موبایل گلکسی A8s ارائه نکرده اما گفته می شود در ماه ژانویه سال آتی میلادی باید منتظر معرفی رسمی اش باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی