ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

8 دقیقه از گیم‌پلی محیط برفی Red Dead Redemption 2 لو رفت

طی روزهای اخیر تعدادی ویدیو از مراحل مختلف Red Dead Redemption 2 لو رفته که جذاب‌ترین‌ آن‌ها ویدیویی هشت دقیقه‌ای از یکی مراحل بازی با حال و هوای برفی است. در این ویدیو ماموریت شخصیت ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۰

طی روزهای اخیر تعدادی ویدیو از مراحل مختلف Red Dead Redemption 2 لو رفته که جذاب‌ترین‌ آن‌ها ویدیویی هشت دقیقه‌ای از یکی مراحل بازی با حال و هوای برفی است.

در این ویدیو ماموریت شخصیت اصلی بازی یعنی آرتور مورگان شکار کردن بی سر و صدا است. همان‌طور که قبل از این هم گفتیم آرتور برخلاف دیگر قهرمان‌های عناوین دیگر راک‌استار نمی‌تواند تعداد زیادی اسلحه‌ را با خود حمل کند و بنابراین قبل از شروع ماموریت خود کنار اسبش رفته و کمان را از میان اسلحه‌هایش انتخاب می‌کند.

طی این ماموریت آرتور از یکی دیگر از توانایی‌های مخصوص خود که تشخیص ردپای حیوان است استفاده می‌کند. همچنین نباید از این نکته غافل شد که نوار انرژی او در فصل سرما زودتر از حالت عادی خالی می‌شود و بهتر است که همیشه غذایی را همراه با خودتان داشته باشید. به طور کلی و با توجه به این ویدیو آرتور می‌تواند معجون‌های مختلفی را با خود حمل کند که هر کدام از آن‌ها تاثیر متفاوتی روی نوار سلامتی، انرژی و نوار Dead Eye او دارند.

در نهایت آرتور به حیوان بیچاره رسیده و چندباری برای شکار او تلاش می‌کند. بر اساس دیالوگی که بین او و همراهش رد و بدل می‌شود، به نظر می‌رسد که این شکار اهمیت زیادی برای آرتور و دیگر اعضای کمپش دارد. جدا از گرافیک مثال زدنی ویدیو و فضاسازی فوق العاده محیط، زوایه سینمایی دوربین و لرزش دست آرتور به هنگام شلیک کمان بسیار تماشایی است.

در ضمن و همان‌طوری که در این ویدیو هم پیداست، با اتمام شکار، گوشت حیوانات به طور خودکار به اندوخته شما اضافه نمی‌شود و خودتان باید شکارتان را روی اسب آرتور بگذارید و قبل از فاسد شدن آن را به فروش رسانده یا استفاده کنید.

Red Dead Redemption 2 آخر همین هفته برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. مدتی پیش هم ویدیو دیگری از این بازی لو رفته بود که می‌توانید آن را در این لینک مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی