ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تعمیر موبایل
تکنولوژی

موتورولا کاربران را به تعمیر شخصی موبایل‌هایشان تشویق می‌کند

در حالی که شرکت هایی از قبیل اپل از هر طریق به دنبال جلوگیری از تعمیر محصولاتشان توسط تعمیرکاران شخص ثالث هستند، موتورولا حالا کاربران را به تعمیر شخصی موبایل هایشان تشویق می کند. این ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

در حالی که شرکت هایی از قبیل اپل از هر طریق به دنبال جلوگیری از تعمیر محصولاتشان توسط تعمیرکاران شخص ثالث هستند، موتورولا حالا کاربران را به تعمیر شخصی موبایل هایشان تشویق می کند.

این کمپانی با همکاری iFixit به عنوان یکی از شناخته شده ترین سایت های کالبد شکافی و تعمیر گجت، قرار است کیت های تعویض باتری و نمایشگر را در اختیار کاربران قرار دهد. این کیت ها قیمتی بین ۴۰ تا ۲۰۰ دلار داشته و شامل راهنمای گام به گام، قطعات و ابزارهای لازم از جمله پیچ گوشتی، انبرک و غیره خواهند بود.

iFixit پیش از این هم لینک خرید قطعات و ابزارهای لازم را در همان صفحه کالبدشکافی گوشی در اختیار کاربران قرار می داد اما این نخستین بار است که با همکاری یک کمپانی و به صورت مستقیم محصولات را برای خریدار ارسال می کند که طبیعتا اورجینال بودن محصولات را تضمین خواهد کرد.تعمیر موبایلبا این حال از آنجایی که اغلب قریب به اتفاق کاربران تجربه کافی در تعمیر موبایل ندارند، موتورولا تایید کرده که باز کردن گوشی توسط کاربر به منزله ابطال گارانتی آن خواهد بود.، بنابراین استفاده از این روش بیشتر مناسب دستگاه های خارج از گارانتی خواهد بود.

علاوه بر این خرید قطعات از این روش کمی گرانتر تمام خواهد شد، برای مثال در حالی که هزینه کیت تعویض باتری و نمایشگر آیفون ۷ به ترتیب ۲۹ و ۷۰ دلار است، کیت باتری و نمایشگر موتورولا به ترتیب ۴۰ و ۱۰۰ دلار تمام خواهد شد.

طی همکاری بین موتورولا و Fixit کیت تعمیر ۱۷ موبایل از جمله موتو زد فورس، زد پلی، دروید توربو ۲، جی ۵ و جی ۴ در دسترس کاربران قرار می گیرد.

در سال های اخیر آموزش گام به گام مراحل تعمیر و بازسازی دستگاه های مختلف به کاربران رونق زیادی پیدا کرده تا حدی که عبارت DIY (خودت انجامش بده) به یک دسته بندی مجزا در برخی سایت تبدیل شده و استراتژی جدید موتورولا را هم می توان در همین راستا تلقی کرد.

 

تماشا کنید: کالبدشکافی وان پلاس ۶ توسط iFixit 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • afg
    afg | ۲ آبان ۱۳۹۷

    خخخ من چندتا گوشی خراب کردم چندتام درست.?

مطالب پیشنهادی