ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

هشدار ایران خودرو در خصوص پیش فروش غیر قانونی خودرو

برخی از افراد و یا شركت های سودجو با ادعای داشتن قرارداد با شركت ایران خودرو اقدام به اخذ مبالغی از هموطنان در ازاي عرضه خودرو مى كنند. در همین راستا ایران خودرو اعلام کرده ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

برخی از افراد و یا شرکت های سودجو با ادعای داشتن قرارداد با شرکت ایران خودرو اقدام به اخذ مبالغی از هموطنان در ازای عرضه خودرو مى کنند.
در همین راستا ایران خودرو اعلام کرده است:

با عنایت به گزارشات واصله مبنی بر کلاهبرداری تعدادی از مراکز غیر مجاز و افراد سودجو با استفاده از نام تجاری شرکت ایران خودرو و یا با معرفی خود به عنوان پرسنل این شرکت در بازار خرید و فروش خودرو ، به اطلاع عموم هموطنان و مشتریان محترم این شرکت می رساند: هر گونه اطلاع رسانی در خصوص قیمت، شرایط فروش و خودروهای قابل واگذاری این شرکت صرفاً از طریق وب سایت رسمی فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و یا با مراجعه حضوری به نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور امکان پذیر است.

فروش خودروگروه صنعتى ایران خودرو ضمن غیرقانونى دانستن این اقدام و بى ارتباط بودن آن به این خودروساز نسبت به عواقبى که متوجه هموطنان است هشدار داد.
ایران خودرو تاکید کرده است که توزیع و فروش خودرو صرفا از طریق سایت رسمی فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و یا مراجعه به محل نمایندگی های مجاز این شرکت و ثبت نام در سایت فروش شرکت ایران خودرو بوده و هر روش دیگری غیر از آن از نظر این شرکت غیر قانونی بوده و مسئولیت مشکلات احتمالی پیش آمده به عهده خریداران خواهد بود.

البته پر واضح است که انداختن تمامی مسئولیت به گردن مشتریان نمی تواند راهکار صحیحی برای مقابله با چنین مشکلاتی باشد و جا دارد تا نهاد های نظارتی و انجمن های مربوط به صیانت از حقوق مشتریان نیز با دقت بیشتر نسبت به فعالیت مراکز غیر مجاز و افراد غیر رسمی در بازار خودرو وارد شوند تا بلکه از ضرر و زیان شدید مشتریان در اوضاع و احوال فعلی اقتصادی کشور جلوگیری به عمل آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی