ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سایت فروش بلیت فیلم‌های سینمایی
تکنولوژی

سایت فروش آنلاین بلیت خانه سینما راه‌اندازی می‌شود؛ پایانی بر یک انحصار؟

سایت فروش بلیت فیلم‌های سینمایی در حال اکران توسط خانه سینما راه اندازی می‌شود تا بعد از مدت‌ها انحصار سینما تیکت در زمینه فروش آنلاین بلیت سینماهای کشور شکسته شود. به گفته «روانبخش صادقی» عضو ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

سایت فروش بلیت فیلم‌های سینمایی در حال اکران توسط خانه سینما راه اندازی می‌شود تا بعد از مدت‌ها انحصار سینما تیکت در زمینه فروش آنلاین بلیت سینماهای کشور شکسته شود. به گفته «روانبخش صادقی» عضو هیات مدیره خانه سینما ایده راه اندازی سایت فروش بلیت از سال گذشته در حال پیگیری بود تا خانه سینما به منبع درآمدی ثابتی برسد و همچنین رقابتی بین دو سایت صورت بگیرد تا بازار جان تازه‌ای بگیرد.

صادقی با اشاره به این موضوع که خانه سینما برای تهیه برای حمایت از اعضای خود و ارایه خدمات بهتر به دنبال منبع درآمد ثابت است، گفت:‌ «فروش بلیت سینماها توسط خانه سینما یک طرح جامع است و با توجه به اینکه تهیه کنندگان، سینماداران و دیگر اهالی صنوف در این امر ذینفع هستند، توانستیم مجوز راه اندازی چنین سایتی را از کانال خانه سینما دریافت کنیم.»

سایت فروش بلیت فیلم‌های سینمایی

به گفته صادقی در حال حاضر تنها سینماتیکت به عنوان سایت رسمی فروش بلیت فیلم فعال است این درحالی‌ست که بخش هایی مانند تئاتر و موسیقی سایت های مختلفی در زمینه فروش بلیت دارند و سینما نیز به سایت هایی غیر از سینماتیکت نیاز دارد. به گزارش مهر، این عضو هیات مدیره خانه سینما یکی از اهداف راه اندازی این سایت راه به جز ارایه خدمات بیشتر، ایجاد رقابت در بخش خدمات رسانی است:

«سعی شده است در سایت مورد نظر برخی از ایرادهایی که در سایت‌های دیگر وجود داشت برطرف شود و شرایط بهتری برای انتخاب مشتری ایجاد کنیم. همچنین این سایت در زمینه تبلیغات برای فروش بهتر فیلم‌ها نیز ورود پیدا می‌کند.»

عضو هیات مدیره خانه سینما معتقد است درصورتیکه این سایت فعالیت گسترده‌تری داشته باشد فروش فیلم‌ها افزایش یافته و تاثیرات مثبتی بر چرخه اقتصادی سینما خواهد داشت:

«در صورتیکه فعالیت این سایت خوب پیش رود ممکن است فروش بلیت جشنواره فیلم فجر نیز به این سایت سپرده شود. ایجاد درآمد ثابت برای خانه سینما می تواند شرایطی را فراهم کند تا خانه در مواردی مانند خدماتی، رفاهی، زیرساختی و یا حتی ایجاد صندوق بیمه بیکاری سینماگران بهتر عمل کند زیرا هرچقدر درآمد خانه سینما بیشتر باشد بهتر می‌تواند خدمات لازم را به همه صنوف سینمایی ارایه کند.»

به گفته این کارگردان سینما مراحل نهایی راه اندازی سایت در حال انجام است، او تصور می‌کند که از این سایت به زودی رونمایی خواهد شد و به تدریج امکانات مورد نیاز مردم به آن اضافه شود. پیش بینی می‌شود تا زمان پیش‌فروش بلیت های جشنواره ملی فیلم فجر این سایت به لحاظ ساختار کامل شده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی