ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Misfit از ساعت هوشمند Vapor 2 رونمایی کرد

کمپانی Misfit سال گذشته بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، اولین ساعت هوشمند خود را به نام Vapor معرفی کرد. حال این کمپانی، نسل بعدی این ساعت‌ها را با نام Vapor 2 معرفی کرده که قرار ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

کمپانی Misfit سال گذشته بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، اولین ساعت هوشمند خود را به نام Vapor معرفی کرد. حال این کمپانی، نسل بعدی این ساعت‌ها را با نام Vapor 2 معرفی کرده که قرار است در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه شوند.

این ساعت‌ هوشمند نسبت به مدل قبلی، تغییر آنچنانی نکرده‌ و تنها پشتیبانی از پرداخت‌های NFC به آن اضافه شده است. ضمن اینکه نمایشگر گجت مذکور اکنون تراکم پیکسلی بیشتری دارد و ۳۲۸ پیکسل بر اینچ را به نمایش می‌گذارد.

همچنین ساعت‌های هوشمند جدید این شرکت، اکنون می‌توانند بدون اتصال به گجتی دیگر، از سیستم GPS استفاده کرده و موقعیت کاربر را تشخیص دهند.

البته باید گفت که نسل جدید ساعت‌ Vapor 2 در دو مدل با اندازه‌های مختلف ۴۱ و ۴۶ میلیمتری عرضه خواهد شد. این در حالی است که مدل قبلی تنها یک نسخه‌ی ۴۴ میلیمتری داشت.

تقریباً تمامی ویژگی‌های دیگر بکار رفته در این ساعت‌های هوشمند مشابه نسل قبلی خود بوده است. بدین ترتیب Vapor 2 به یک صفحه نمایش امولد ۱.۴ اینچی مجهز شده و از دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل، سنسور ضربان قلب و عمر باتری دو روزه بهره می برد.

پردازنده اسنپدراگون Wear 2100 کوالکام سوخت رسانی به Vapor 2 را برعهده دارد و با حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، دیگر کاربر نیاز ندارد ساعت خود را به تلفن هوشمند متصل نماید. یکی از قابلیت های مهم Vapor، «حاشیه لمسی» نامیده می شود و در واقع به بخش حلقوی به دور فیس اشاره دارد که امکان کنترل برخی از تعاملات را فراهم می آورد.

ساعت‌ هوشمند جدید برند Misfit که تنها تفاوت‌های اندکی نسبت به مدل قبلی خود دارد، به قیمت ۲۵۰ دلار عرضه خواهد شد. این در حالی است که سال گذشته خرید ساعت هوشمند Vapor تنها مبلغی معادل ۲۰۰ دلار هزینه می‌برد. حال به نظر نمی‌رسد کاربری به علت این ویژگی‌های جدید اندک بکار رفته در ساعت‌ جدید، ۵۰ دلار بیشتر هزینه کرده و آن را خریداری کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی