ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

EliteBook x360 1040
تکنولوژی

رونمایی HP از باریکترین و سبکترین لپ‌تاپ سازمانی تبدیل‌پذیر دنیا

HP در ادامه بروزرسانی پاییزه محصولاتش از نسخه جدید لپ تاپ EliteBook x360 1040 رونمایی کرده که به گفته سازنده کوچکترین و باریکترین لپ تاپ ۱۴ اینچی تبدیل پذیر جهان در کلاس سازمانی است. مهم ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

HP در ادامه بروزرسانی پاییزه محصولاتش از نسخه جدید لپ تاپ EliteBook x360 1040 رونمایی کرده که به گفته سازنده کوچکترین و باریکترین لپ تاپ ۱۴ اینچی تبدیل پذیر جهان در کلاس سازمانی است.

مهم ترین تغییر EliteBook x360 1040 نسبت به نسل چهارم به کاهش ۴۱ درصدی حاشیه های کناری و ۳۱ درصدی لبه پایینی نمایشگر برمی گردد که به بهینه سازی ۱۰ درصدی ابعاد این لپ تاپ منجر شده و حالا سایز آن به ۱۲.۷ در ۸.۵ در ۰.۷ سانتی متر و وزنش به ۱.۳ کیلوگرم رسیده است.

پیکربندی های مختلف این دستگاه از نمایشگر لمسی ۱۴ اینچی با رزولوشن 4K یا FHD، پنل IPS eDP، روشنایی ۷۰۰ نیتی، لایه محافظ گوریلا گلس ۵ و ضد انعکاس نور بهره می برند.EliteBook x360 1040وظیفه پردازش داده ها در نسخه های مختلف EliteBook x360 1040 بر عهده یکی از پردازنده های نسل هشتم اینتل i7-8650U، i7-8550U، i5-8250U و یا i5-8350U همراه با ۳۲ گیگابایت مموری DDR4 قرار دارد. حافظه داخلی نیز بین ۱۱۸ گیگابایت اینتل آپتین تا ۲ ترابایت M.2 SSD متغیر خواهد بود.

باتری این لپ تاپ تا ۱۷ ساعت توان شارژدهی داشته و در عرضه ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می شود. شاسی آلومینیومی و یکپارچه آن نیز میزبان پیچ های کمتری بوده و از استانداردهای مقاومت نظامی پشتیبانی می کند.

در  این بدنه مستحکم ۲ پورت USB 3.1 سازگار با تاندربولت، ۲ پورت USB 3.1 نسل اول، جک هدفون، HDMI 1.4 و اسلات نانو سیم به چشم می خورند. EliteBook x360 1040از ویژگی دیگر می توان به ویندوز ۱۰ پرو پیش فرض، پشتیبانی از اتصال 4G LTE گیگابایتی، وایرلس دو بانده، ۳ میکروفون با قابلیت کاهش نویز،  ۴ اسپیکر استریو و سیستم صوتی «بنگ و اولافسن» اشاره کرد. وبکم دستگاه نیز رزولوشن 1080p FHD را به ارمغان می آورد.

EliteBook x360 1040 از همین ماه و با  قیمت پایه ۱۵۰۰ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Chris Redfield
    Chris Redfield | ۲ آبان ۱۳۹۷

    ۰.۷ میلی‌متر؟ :/

مطالب پیشنهادی