ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ منعطف
تکنولوژی

سامسونگ در اندیشه تولید لپ تاپ هایی با نمایشگر منعطف

در سال های آتی دستگاه هایی که به نمایشگرهای منعطف مجهز هستند بازار را پر می کنند و آنطور که به نظر می رسد تلفن های هوشمند مجهز به این نمایشگرها که قابلیت تبدیل شدن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

در سال های آتی دستگاه هایی که به نمایشگرهای منعطف مجهز هستند بازار را پر می کنند و آنطور که به نظر می رسد تلفن های هوشمند مجهز به این نمایشگرها که قابلیت تبدیل شدن به تبلت را دارند و البته تبلت هایی که میتوانند لپ تاپ شوند در زمره نخستین ها خواهند بود؛ به عبارت دیگر در کنار موبایل منعطف شاهد عرضه لپ تاپ منعطف هم خواهیم بود.

سامسونگ، هواوی، اپل و شیائومی از جمله شرکت هایی هستند که پیشتر کار روی چنین دستگاه هایی را آغاز کرده اند و طبق آنچه در خبرها خواندید سامسونگ و هواوی سال آینده موبایل های مجهز به نمایشگر منعطف خود را رونمایی می کنند. لنوو نیز ظاهرا قصد دارد یک لپ تاپ منعطف بسازد و خبرهایی جسته و گریخته از ساخت محصولی مشابه توسط مایکروسافت نیز به گوش می رسد و گویا یک سرفیس منعطف هم اکنون در دست ساخت قرار دارد. با این حال اما سامسونگ به تازگی خبر داده که قصد ساخت یک لپ تاپ منعطف را دارد.

لی مین-چئول نایب رئیس بخش بازاریابی پی سی سامسونگ در جریان رویدادی که روز دوشنبه همین هفته برگزار شد در اینباره گفت:

درست مانند موبایل های منعطف، سامسونگ مشغول همکاری با سازندگان نمایشگر است تا لپ تا هایی با نمایشگر منعطف بسازد که نتنها به طرف داخل یا بیرون تا می شود بلکه در اثنای تغییرات بازار تجربه کاربری تازه را خلق می کند.

در جریان رویدادی که به آن اشاره کردیم این شرکت کره ای همچنین از یک لپ تاپ جدید به نام فلش رونمایی کرد که ضمن پشتیبانی از وای فای پرسرعت (تا ۱.۷ گیگابیت بر ثانیه) به یک کیبورد قدیمی که با الهام از دستگاه های تایپ طراحی شده نیز مجهز گردیده و حسگر اثرانگشت دارد.

در مورد لپ تاپ منعطف سامسونگ باید بگوییم که آقای لی اشاره ای به مشخصات چنین محصولی نکرد اما شاید جالب باشد بدانید که این شرکت هم اکنون مشغول توسعه تکنولوژی اولد برای نمایشگرهای بزرگ تر است و تلاش دارد فناوری لازم برای تا شدن چنین نمایشگرهایی را ارائه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی