ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام حالا از موزیک‌های SoundCloud در استوری‌ پشتیبانی می‌کند

ارسال استوری‌های موزیکال همیشه یکی از جذابیت‌های اینستاگرام بوده و هست، و حالا قابلیتی به اپلیکیشن اضافه شده که امکانات بیشتری برای این کار در اختیارتان می‌گذارد. با دریافت آخرین نسخه اپ، از این پس ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

ارسال استوری‌های موزیکال همیشه یکی از جذابیت‌های اینستاگرام بوده و هست، و حالا قابلیتی به اپلیکیشن اضافه شده که امکانات بیشتری برای این کار در اختیارتان می‌گذارد. با دریافت آخرین نسخه اپ، از این پس می‌توانید آهنگ‌های سرویس ساوندکلاود را مستقیما در استوری‌هایتان به اشتراک بگذارید.

برای پست یک آهنگ ساوندکلاود در استوری، کافیست وارد صفحه آهنگ دلخواهتان شده و دکمه Share را بزنید. بسته به مدل گوشی که استفاده می‌کنید، اینجا با دو گزینه روبرو خواهید شد: آیکن اینستاگرام، یا گزینه‌ای تحت عنوان “Share to Instagram Stories”. با فشردن هر کدام، اگر در اینستاگرام لاگین کرده باشید صفحه استوری‌ها ظاهر می‌شود.

حالا می‌توانید آهنگ انتخابی‌تان که به شکل یک استیکر درآمده را به استوری خود چسبانده و در نهایت آن را برای مخاطبین خود پست کنید. دنبال‌کنندگان شما هم می‌توانند با اشاره روی آن استیکر، به صفحه آهنگ مورد نظر در ساوندکلاود هدایت شوند.

بد نیست بدانید که این سومین قابلیت مرتبط با موسیقی استوری‌های اینستاگرام محسوب می‌شود. نخستین قابلیت، اشتراک‌گذاری مستقیم از اسپاتیفای بود که در ماه می به اپلیکیشن اضافه شد و مدتی بعد شاهد بارگذاری مستقیم موزیک در پس‌زمینه‌ استوری‌ها توسط خود اینستاگرام بودیم.

گفتنی است که ساوندکلاود هفته گذشته برای راه‌اندازی یک سیستم درآمدزایی جدید، با شرکت حقوقی Dubset وارد قرارداد شد و اعلام کرد که از این پس از نرم‌افزارهای DJ مثل Traktor و Virtual DJ نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. مطمئنا اضافه شدن این شرکت به جمع سرویس‌های پشتیبانی‌کننده از اینستاگرام نیز منافع زیادی را برایش به ارمغان خواهد آورد.

برای استفاده از قابلیتی که گفتیم، لازم است که هر دو اپ اینستاگرام و ساوندکلاود را به آخرین نسخه ارتقاء داده باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی