ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پای هالووین به فورتنایت هم رسید [تماشا کنید]

سرانجام ساعاتی پیش رویداد هالووین فورتنایت با نام Fortnitemares شروع به کار کرد که همزمان برای بخش بتل رویال و Save the World بازی در دسترس خواهد بود. مانند دیگر رویدادهای فورتنایت، در این‌جا هم ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

سرانجام ساعاتی پیش رویداد هالووین فورتنایت با نام Fortnitemares شروع به کار کرد که همزمان برای بخش بتل رویال و Save the World بازی در دسترس خواهد بود.

مانند دیگر رویدادهای فورتنایت، در این‌جا هم پای مکعبی مرموز در میان است که این بار یک هیولای هالووین را وارد نقشه بازی می‌کند. آمدن این هیولا باعث به‌وجود آمدن تغییراتی در ساختار بازی شده، برای مثال با شلیک کردن به او نوار شیلد شما پر خواهد شد و همچنین با از بین بردن زامبی‌هایی که در نقشه وجود دارند، مهمات دریافت خواهید کرد.

در ضمن و جدا از اضافه شدن اسکین‌های جدیدی به بازی، می‌توانید از اسلحه‌های جدید فورتنایت که شامل کمان، تفنگ شش لول و یک RPG می‌شوند نیز استفاده کنید. علاوه بر این موارد بزرگترین تغییر این به‌روز‌رسانی این است که می‌توانید گلایدر خود را هر زمانی که می‌خواهید باز کنید. اگر می‌خواهید از حال و هوای فورتنایت طی رویداد هالووین با خبر شوید، پیشنهاد می‌کنم که تریلر سینمایی جذابی که اپیک گیمز به همین مناسبت منتشر کرده را از دست ندهید:

فورتنایت همواره به داشتن اسکین های متنوع معروف بوده و منبع درآمد اصلی این بازی بزرگ که بسیاری آن را پدیده سال ۲۰۱۸ می‌دانند نیز فروش همین اسکین‌ها است. بعد از آن که طی ماه‌های اخیر فورتنایت رکوردهای مختلفی را در مورد جذب بازیکن و کسب درآمد ثبت کرده، اپیک گیمز به عنوان سازنده این بازی اعلام کرد که قصد دارد بخشی از درآمد خود را با کاربران فورتنایت شریک شود.

در حال حاضر می‌توانید این عنوان را روی تمام پلتفرم‌های شناخته شده شامل پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ، سیستم عامل اندروید و iOS تجربه کنید. همان‌طور که می‌دانید فورتنایت از قابلیت کراس‌پلی هم پشتیبانی کرده و کاربران پلتفرم‌های مختلف این عنوان می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند.

پیش از این رویداد هالووین دیگر بازی معروف بتل رویال یعنی پابجی هم آغاز شده بود که برای اطلاع از جزییات آن می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی