ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نمرات Red Dead Redemption 2 منتشر شد؛ بهترین بازی تاریخ؟

سرانجام و پس از مدت‌ها انتظار نمرات Red Dead Redemption 2 منتشر شد که نشان می‌دهد با یکی از بهترین بازی‌های سال، نسل و حتی تاریخ روبرو هستیم. در حال حاضر و با توجه به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

سرانجام و پس از مدت‌ها انتظار نمرات Red Dead Redemption 2 منتشر شد که نشان می‌دهد با یکی از بهترین بازی‌های سال، نسل و حتی تاریخ روبرو هستیم.

در حال حاضر و با توجه به 69 نقد منتشر شده، میانگین امتیاز این بازی ۹۷ از ۱۰۰ است که این عنوان را به بهترین بازی تاریخ راک‌استار و یکی از بهترین عناوین تاریخ بازی‌های ویدیویی تبدیل می‌کند. در این میان 68 نقد مثبت بوده و Red Dead Redemption 2 تنها یک نمره متوسط از وب‌سایتی نسبتا ناشناخته دریافت کرده است.

در این لحظه بازی ۲۸ نمره کامل دارد که قطعا با گذشت زمان و انتشار نقد‌های آتی این تعداد بیشتر هم خواهد شد. سایت ای‌جی‌ان نمره ۱۰ از ۱۰ را برای بازی در نظر گرفته و Red Dead Redemption 2 را عنوانی دانسته که هم‌شانه با دیگر ساخته‌ راک‌استار یعنی GTA V، بهترین بازی‌های عصر مدرن هستند. منتقد این وب سایت اعتقاد دارد که این بازی بهترین داستان را در میان تمام ساخته‌های راک‌استار دارد که البته بعد از اتمام بخش داستانی هم از آن خسته نخواهید شد و به گشت و گذار در محیط فوق العاده این عنوان ادامه خواهید داد.

گیم‌اینفورمر نیز دیگر سایت شناخته شده‌ای است که نمره کامل ۱۰ از ۱۰ را برای Red Dead Redemption 2 در نظر گرفته است. مت برتز، منتقد این وب‌سایت اعتقاد دارد که راک‌استار با انتشار این بازی استانداردهای تازه‌ای را برای سبک Open-World تعریف کرده و Red Dead Redemption 2 را عنوانی می‌داند که هر گیمری باید آن را تجربه کند.

نمرات Red Dead Redemption 2 اکثرت متعلق به پلتفرم پلی استیشن 4 هستند.

بهترین تجربه‌ای که از زندگی یک یاغی می‌توانید داشته باشید، محیط عظیم و دوست داشتنی، صداپیشه‌های فوق‌العاده حرفه‌ای و موسیقی عالی، تعریف کردن دوباره استانداردهای بازی‌های Open-World همه توضیحاتی هستند که منتقد سایت پلی‌استیشن‌ لایف‌استایل برای توصیف Red Dead Redemption 2 از آن‌ها استفاده کرده و به این بازی نمره کامل ۱۰ از ۱۰ را داده است. البته در نقد این وب سایت به این نکته‌ اشاره شده که استفاده از تاچ‌پد پلی استیشن 4 برای کار با نقشه بازی کمی سخت است.

سایت معتبر گیم‌اسپات هم با وجود آن که به جای نمره کامل، امتیاز 9 از 10 را برای این عنوان در نظر گرفته، Red Dead Redemption 2 را یک تجربه عالی می‌داند که روایت جذابی از مرگ غربی وحشی و سبک زندگی آن دوره دارد. به عقیده نویسنده گیم اسپات یعنی کالی پلاگ، Red Dead Redemption 2 بیش از آن که درباره شخصیت آرتور مورگان باشد، در مورد تمام اعضای گروه داچ بوده و هر کدام از آن‌ها داستان و سرگذشت تعریف شده و مشخصی  دارند.

جدا از نگاه بسیار مثبتی که سایت گیم‌اسپات نسبت به داستان بازی به عنوان یک پیش‌درآمد و گیم‌پلی سرگرم کننده آن دارد، کمی از اضافه شدن المان‌های زندگی واقعی مانند کوتاه کردن ریش و خوردن غذا در بازی انتقاد کرده و اعتقاد دارد که این سیستم به جای آن که به شما حس حضور بیشتر در بازی را بدهد، باعث فاصله گرفتنتان از تجربه اصلی Red Dead Redemption 2 خواهد شد.

نمرات Red Dead Redemption 2
نمرات Red Dead Redemption 2 حاکی از این نکته‌اند که با یکی از بهترین بازی‌های تاریخ طرف هستیم.

سایت پالی‌گان هم با وجود آن‌که چند وقتی می‌شود که دیگر به بازی‌ها نمره نمی‌دهد، Red Dead Redemption 2 را ستوده و به این نکته اشاره می‌کند که بعد از اتمام بخش اصلی داستان، ماجراجویی جدیدی آغاز شده و محیط تازه‌ای در دسترس قرار می‌گیرد که حتی دنیای بزرگ بازی را بزرگ‌تر هم می‌کند.

کریس پلنت، منتقد سرشناس پالی‌گان اعتقاد دارد که هرچقدر که قسمت پیشین، روزهای آخر زندگی به سبک غرب وحشی را نشان می‌داد، Red Dead Redemption 2 را در مورد گذشته‌ای می‌داند که به هیچ‌عنوان انتظار نداریم که چنین تاثیری روی آینده گذاشته باشد.

البته مارتین رابینسون، دبیر مقالات و بررسی‌های سایت یوروگیمر نظر متفاوتی در رابطه با داستان بازی داشته و به نظر او داستان Red Dead Redemption 2 زیر سایه قسمت پیشین باقی مانده اما هنوز هم این عنوان یکی از بهترین و زیباترین دنیاها را میان تمام بازی‌های تاریخ دارد.

تقریبا در تمام نقد‌های بازی، منتقدان Red Dead Redemption 2 را یک ماجراجویی فوق العاده می‌دانند که پر از فعالیت‌هایی مانند دزدی از بانک، سرقت از قطار، شکار برای تهیه غذا، گشت و گذار برای کشف رازهای تازه و در نهایت زندگی به سبک دوران بی‌رحم غرب وحشی است؛ ماجراجویی‌ جدیدی که این‌بار بسیار کم اشکال‌تر از گذشته است.

به نظر شما نمرات Red Dead Redemption 2 عادلانه‌اند؟ می‌توانید آخرین اخبار در رابطه با این بازی را از این تگ دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Nimaas
    Nimaas | ۵ آبان ۱۳۹۷

    واسه پی سی میاد؟ مث جی تی ای وی طول میکشه تا بیاد؟ یا مث رد دد 1 اصلا نمیاد؟

  • Chris Redfield
    Chris Redfield | ۳ آبان ۱۳۹۷

    خب، این یکی هم رفت تو لیست حسرت‌ها

  • Hossein Saberi
    Hossein Saberi | ۳ آبان ۱۳۹۷

    اقا پس این اموزش های فیفا19 وpes2019چی شد؟

    • شایان کرمی
      شایان کرمی | ۳ آبان ۱۳۹۷

      امشب ساعت ۲۳ منتظر یه ویدیو درست حسابی باشید.

مطالب پیشنهادی