ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Android Messages
تکنولوژی

نسخه پیشروی تحت وب اپلیکیشن Android Messages منتشر شد

گوگل مدتی است که برای رقابت بهتر با سرویس آی مسیج اپل، تصمیم گرفته که بهای بیشتری به اپ پیش‌فرض پیام‌رسان خود بدهد. به همین خاطر چندی پیش نسخه دسکتاپ Android Messages را منتشر کرد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

گوگل مدتی است که برای رقابت بهتر با سرویس آی مسیج اپل، تصمیم گرفته که بهای بیشتری به اپ پیش‌فرض پیام‌رسان خود بدهد. به همین خاطر چندی پیش نسخه دسکتاپ Android Messages را منتشر کرد تا کاربران اندروید بتوانند از طریق رایانه نیز به مخاطبین خود پیامک بفرستند.

بعد از به‌روزرسانی مهم این اپلیکیشن که با روی کار آوردن المان‌های زبان طراحی متریال، رابط کاربری آن را متحول کرد، حالا نوبت به یک تغییر بزرگ دیگر رسیده است. Android Messages حالا می‌تواند به شکل یک اپلیکیشن پیشروی تحت وب (PWA) در اختیار کاربران اندروید قرار بگیرد.

Android Messages

این بدان معناست که با مراجعه به وبسایت این پیام‌رسان، می‌توانید بدون نیاز به نصب از آن استفاده نمایید. با این وجود، مثل نسخه PWA گوگل فوتوز اندروید مسیج هم در این نسخه با محدودیت‌هایی مواجه است. به عنوان مثال هنوز پشتیبانی آفلاین ندارد و نوتیفیکیشن‌ها در پس‌زمینه برای آن ارسال نمی‌شوند.

اما نکته خوب اینجاست که قادرید میان‌بر آن را به صفحه استارت در ویندوز اضافه نمایید. برای امتحان نسخه PWA اندروید مسیج کافیست وبسایت آن را در گوگل کروم باز کرده و سپس از گوشه بالا و سمت راست صفحه گزینه 'Install Android Messages' را انتخاب کنید.

در انتها اگر می‌خواهید روش ارسال پیامک از کامپیوتر به کمک Android Messages را بدانید، از شما دعوت می‌کنیم که این مقاله آموزشی دیجیاتو را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی