ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بعد از مدت‌ها انتظار بازی Trine 4 معرفی شد [تماشا کنید]

سرانجام صبر طرفداران سری دوست‌داشتنی تراین نتیجه جدید و ساعاتی پیش Trine 4 رسما برای عرضه روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی تایید شد. لازم به ذکر است که نسخه چهارم ...

حسین توکلی
نوشته شده توسط حسین توکلی | ۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

سرانجام صبر طرفداران سری دوست‌داشتنی تراین نتیجه جدید و ساعاتی پیش Trine 4 رسما برای عرضه روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی تایید شد. لازم به ذکر است که نسخه چهارم این سری Nightmare Prince نام دارد.

تراین از آن دست بازی هایی بود که قبل از انتشار کسی فکر نمی‌کرد به چنین سطح از  محبوبیت دست یابد. پس از عرضه نسخه اول، تراین تبدیل به یکی از سردمداران بازی های پلتفرمر فانتزی شد و برای خود هواداران بسیاری جذب کرد.

نسخه دوم هم در ادامه با استفاده از سنگ بنای مستحکم نسخه اول جلو رفت و حتی مشکلات اندک نسخه اول را هم مرتفع کرد. اما نسخه سوم بازی با تغییر رویه و رو آوردن به سبک 3 بعدی باعث پدید آوردن چالش هایی جدید برای خود شد که از پس آن ها به خوبی برنیامد.

پس از موفق نبودن شماره سوم بازی و بازخورد های منفی نسبتا زیاد آن، آینده این سری در ابهام قرار داشت اما خوش بختانه امروز با اعلام این خبر مشخص شد که تراین به موزه بازی های ویدیویی نپیوسته است. لاری هیوارینن، مدیر مسئول استودید سازنده بازی یعنی فروزن بایت گفت: «ما می خواهیم تا عشق و علاقه مان را دوباره نسبت به این فرانچایز محبوب نشان دهیم. حرف های مخاطبان و هواداران را شنیده ایم و از ته قلب قول می‌دهیم تلاش کنیم تا تمام انتظارات آنان را برآورده کنیم.»

البته فروزن بایت اعلام نکرده که به دنبال پیاده سازی و ادامه سبک سه بعدی نسخه قبل بوده یا می‌خواهد به استایل 2 بعدی (و موفق تر) نسخه های اولیه بازگردد. هرچند صحبت های کریستینا سیلیه مدیر مسئول ناشر بازی، مادوس گیمز نشان از آن دارد که در Trine 4 باید منتظر دیدن محیطی مشابه گزینه دوم باشم.

در حال حاضر به غیر از زمان انتشار، پلتفرم های مقصد و تریلری که پیش از این مشاهده کردید، اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی