ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار شیائومی Mi Mix 3 با دوربین کشویی و رم 10 گیگابایتی معرفی شد

کمپانی شیائومی امروز از پرچمدار جدید خود Mi Mix 3 رونمایی کرد که مانند بعضی دیگر از محصولات اخیر سرزمین اژدهای زرد، از نسبت نمایشگر به بدنه بالایی برخوردار بوده و با استفاده از مکانیزم ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۳

کمپانی شیائومی امروز از پرچمدار جدید خود Mi Mix 3 رونمایی کرد که مانند بعضی دیگر از محصولات اخیر سرزمین اژدهای زرد، از نسبت نمایشگر به بدنه بالایی برخوردار بوده و با استفاده از مکانیزم کشویی برای دوربین سلفی، نمایشگری کامل و بدون بریدگی در اختیار دارد.

البته بر خلاف گوشی هایی همچون Vivo Nex و Oppo Find X، مکانیزم دوربین کشویی Mi Mix 3 از موتور اتوماتیک استفاده نمی کند بلکه به گفته لی جون مدیر عامل کمپانی، ساز و کاری شبیه به تلفن های کشویی قدیمی داشته که بازی کردن با آن به آرامش ذهن کمک خواهد کرد.

Mi Mix 3

بر اساس ادعای شیائومی، می میکس 3 نسبت نمایشگر به بدنه ای برابر با 93.4 درصد دارد که با کاهش چشمگیر ضخامت حاشیه های نمایشگر (به خصوص در قسمت پایین دستگاه) و همچنین استفاده از مکانیزم کشویی دوربین سلفی به دست آمده است. Mi Mix 3 از یک نمایشگر 6.4 اینچی OLED با رزولوشن 1080p بهره می برد.

ماژول دوربین سلفی می میکس 3 ساز و کاری شبیه به تلفن های کشویی قدیمی دارد

محصول جدید شیائومی در مجموع چهار دوربین دارد که دو سنسور 12 مگاپیکسلی واید و تله فوتو ماژول اصلی را تشکیل داده و برای ثبت تصاویر سلفی، یک حسگر 24 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. در ضمن می میکس 3 به سنسور اثر انگشت در پشت بدنه مجهز شده و بر خلاف اوپو فایند اکس، نیاز نیست هر بار برای باز کردن قفل گوشی دوربین آن از جا خارج شود.

از نظر سخت افزاری مانند سایر پرچمداران 2018، شیائومی MI MIx 3 نیز از چیپست اسنپدراگون 845 بهره می برد اما در زمینه حافظه رم، رکوردشکنی کرده و یک مدل ویژه با رم 10 گیگابایتی هم خواهد داشت. لازم به ذکر است که نسخه 5G تلفن مورد بحث نیز برای سال آینده و بازار اروپا در دست توسعه قرار دارد.

MI MIx 3

می میکس 3 در سه مدل به بازار عرضه خواهد شد که نسخه پایه با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، 475 دلار قیمت دارد. مدل بعدی 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی داشته و با برچسب قیمتی 575 دلار به بازار عرضه خواهد شد. اما گران ترین نسخه «شهر ممنوعه» نام دارد و با رم 10 و حافظه 256 گیگابایتی، 720 دلار برای مشتری آب می خورد.

گفتنی است قیمت های مورد اشاره مربوط به بازار چین بوده و ممکن است کمپانی شیائومی، Mi Mix 3 را با قیمت های متفاوتی در سایر بازارها عرضه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • gandoomzareei
    gandoomzareei | ۷ آذر ۱۳۹۷

    واقعا برند خوبیه
    گوشیشی می بند و ....
    من از شییائومی سیتی خرید کردم عالیه
    www.xiaomicity.com

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۳ آبان ۱۳۹۷

    تو چین چه قیمت هاش خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی