ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لوکشین‌های هیتمن 2 مشخص شدند؛‌ از نیوزلند تا هند [تماشا کنید]

اطلاعات زیادی در رابطه با لوکشین‌های هیتمن 2 منتشر شده که سفر مامور 47 طی ماموریت جدید خود به نقاط مختلف جهان را نشان می‌دهد. استودیو IO Interactive به عنوان سازنده بازی پیش از این ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

اطلاعات زیادی در رابطه با لوکشین‌های هیتمن 2 منتشر شده که سفر مامور 47 طی ماموریت جدید خود به نقاط مختلف جهان را نشان می‌دهد.

استودیو IO Interactive به عنوان سازنده بازی پیش از این مشخص کرده بود که طی هیتمن 2 به شهر میامی آمریکا و جنگل‌های بارانی کشور کلمبیا سفر خواهیم کرد. مطابق اطلاعات جدید منتشر شده، ۴ مقصد دیگر مامور 47 در این بازی هم مشخص شدند که شامل نیوزلند، هند، یک منطقه روستایی نشین در آمریکا، آتلانتیک شمالی و اتریش می‌شوند.

هر کدام از این لوکشین‌ها ویژگی‌های مخصوص به خودشان را خواهند داشت. برای مثال در شهر Mumbai هندوستان که به شهر رویاها معروف است، به محل‌هایی سفر می‌کنیم که پیش از این فیلم‌های معروف بالیوودی در آن فیلم‌برداری شده‌اند

این شهر زیبا پر از رنگ‌های گوناگون است و برای انجام بی سر و صدای ماموریت باید خود را غرق جمعیت زیاد حاضر در صحنه کنید؛ یا برای مثال جزیره سگیل در آتلانتیک شمالی هم مکان مرموزی است که طی داستان این قسمت به آن‌جا هم سر خواهیم زد.

همان‌طور که پیش از این هم گفته بودیم، لوکشین‌های هیتمن 2 نسبت به گذشته وسعت بسیار بیشتری خواهند داشت و شما به راه‌های گوناگونی برای از بین بردن اهداف خودتان دسترسی دارید. همچنین بازی شامل یک بخش به نام Sniper Assassin هم می‌شود که در آن می‌توانید اهداف را همراه با دوستانتان از بین ببرید.

در ضمن مدتی پیش بود که از بخش Ghost در این بازی هم رونمایی شد. در این بخش دو کاربر که هر دو آن‌ها مامور 47 هستند، موظف به از بین بردن ۵ هدف در یک نقشه بزرگ خواهند شد و در این میان باید سعی کنند تا هدف‌های بیشتری را نسبت به رقیب خود از بین ببرند.

بازی هیتمن 2 در تاریخ 22 آبان برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی