ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

گلکسی A6s معرفی شد؛ اولین گوشی سامسونگ که توسط شرکت دیگری ساخته می‌شود

سامسونگ روز گذشته دو تلفن هوشمند جدید خود را در چین معرفی کرد: سامسونگ گلکسی A6s و گلکسی A9s. گوشی سامسونگ گلکسی A9s نسخه‌ی تغییر نام یافته‌ی گلکسی A9 در بازار چین محسوب می‌شود. بنابراین ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۳ آبان ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

سامسونگ روز گذشته دو تلفن هوشمند جدید خود را در چین معرفی کرد: سامسونگ گلکسی A6s و گلکسی A9s. گوشی سامسونگ گلکسی A9s نسخه‌ی تغییر نام یافته‌ی گلکسی A9 در بازار چین محسوب می‌شود. بنابراین باید انتظار یک گوشی میان رده با چهار دوربین پشتی را داشته باشیم.

اما نکته‌ی جالب در رابطه با گلکسی A6s است که به اولین تلفن سامسونگ بدل شده که توسط این شرکت به تولید نمی‌رسد. بنا بر گزارشات  سامسونگ با شرکت «وینگ تک» -همان شرکتی به تولید تلفن‌های شیائومی می‌پردازد- مذاکراتی داشته تا آن‌ها تلفن بعدی غول کره‌ای را به تولید برسانند.

تلفن هوشمند گلکسی A6s از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی بهره‌ می‌برد و یک دوربین سلفی ۱۲ پیکسلی هم خواهد داشت. نمایشگر سوپر امولد ۶ اینچی 1080p برای این گوشی در نظر گرفته شده. چیپست به کار رفته در این تلفن همراه اسنپدراگون ۶۶۰ خواهد بود و رم این گوشی ۶ گیگابایت است. همچنین دو مدل با حافظه‌های داخلی ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد غول کره‌ای استراتژی جدیدی برای رقابت با تلفن‌های هوشمند چینی اتخاذ کرده باشد و بخواهد برای رقابت در بازار هند و چین از روش‌های جدیدی استفاده کند. بر اساس گزارشات رسمی  سامسونگ کمتر از ۱ درصد از بازار چین را در دست دارد و مجبور شده یکی از کارخانه‌های تولیدی خود در کشور چین را تعطیل نماید.

این در حالیست که حالا این شرکت کره‌ای با تولید کنندگان چینی برای ساخت تلفن هوشمند آینده‌ی خود به توافق رسیده تا هزینه‌های ساخت گوشی را پایین تر بیاورد. همچنین مدیرعامل شرکت سامسونگ «دی جی کو» اخیرا به شبکه‌ی CNBC گفته بود که سامسونگ قصد دارد استراتژی خود را تغییر دهد و ابتدا با تلفن‌های هوشمند میان رده کار خود را آغاز و سپس به تولید پرچمدار بپردازد.

تلفن هوشمند Galaxy A9s آخرین نمونه از این استراتژیست که به نظر می‌رسد اگر گلکسی A6s در کشور چین با توفیق مطلوبی مواجه شود، بتوانیم شاهد گوشی‌های بیشتری از سامسونگ باشیم که توسط تولید کنندگان چینی ساخته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۳ آبان ۱۳۹۷

    مدتی هستش دیجیاتو فهمیده و سیاستشو عوض کرده در کل بنده به. نوبه خودم از این سایت تشکر میکنم زمانی نه چندان دور تیمی از نظر بنده بیکفایت دیجیاتو رو اداره میکردن که واقعا خیلی از نظرات و کامنتها رو طبق سلیقه خودشون پخش نمیکردن و کاملا در برابر یک یا دو برند بسیار جانب دارانه و پبچیده برند سازی و بزرگنمایی میکردن ، گویی قراردهایی پشت پرده هست البته خب بازی کثیف تبلیغاتی همه جا هست بخصوص در همین سایتها اما عوامل فنی دیجیاتو باید بدونن که این سایتها عمر مفیدشون بسیار کوتاه هست اونم در تمام دنیا ، مردم میتونن برند خودشون داشته باشن اما این نوع سایتها باید با حرفه ایی گری تنها به معرفی و حمایت از مصرف کنندگان عادت کنن البته تبلیغات جای خودش در وقت خودش در جدول خودش اون هم تمام برندهای موجود نه اینکه کل دیجیاتو رو بدن صرفا به دو سه نفر تا نظرات تبایغاتی شرکت مورد علاقشون و به مردم دیکته کنن و هر نظری هم باب میلشون نبود از بیخ و لن حذفش کنن ، البت باید اینم بگم که الان بازار سیاه و خرابه و چیزی برای تبلیغ نیس باید دید انشالا اگر در اینده باز هم رونق بازار و تلفن همراه رونق گرفت این سیاست بد تکرار نشه الان مردم خیلی گرفتارن اما دیجیاتو خیلی از بازدید کنندگان خودش و فروخت به فلان برند و فلان گوشی و فلان شرکت ، امیدوارم وضع هممون خوب بشه حداقل مثل چند سال پیش و دیجیاتو هم وضعییتش به تبعییت از اون خوب بشه از سردبیر محترم هم ممنوننم.

  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۳ آبان ۱۳۹۷

    اما قطعا ضرر میکنه الان چون وضعش از لحاظ مالی خوبه براش مهم نیس کمی ضرر دهی ، اصطلاحا بهش میگن تجارت معکوس اما در اینده ضررهای زیادی میده چون سودش تنها اید شرکت شیایومی خواهد شد خیلی کمپانیهای کمی هستن که حاضرن ضرر بدن اما مفت جنس بفروشن تا اسمشون سر زبانها باشه و این واقعا نوعی افسار گسیختگی و غرور کاذب و دست اخر له کردن شرکت به دست خودشون در گوشیهای میان ردست در بحث میان رده های با کیفییت هیچ شرکتی در حوزه موبایل حریف شرکتهای چینی نمیشه و نخواهد شد مگر با ریاکاری که اونم دست اخر بر ملا میشه میان رده های سه شرکت به ترتیب شیایومی و سری انر هواوی و اچ تی سی و ایسوز در بازار بی رقیب هستن و این داستان هیچ ربطی به بزرگ بودن شرکتها نداره تنها قیمت و تولید صفر تاصد فطعات و کیفییت و مشتری مداری حرف اول رو میزنه سامسونگ بازار میان رده هارو مدتهاس از دست داده و نمیخواد قبول کنه حتی گوشیهای نسبتا گران میان رده سونی در بحث کیفییت به مراتب بهتر از سامسونگ عمل کردن و حتی قیمت !!؟؟

مطالب پیشنهادی