ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با اپلیکیشن Red Dead Redemption 2 به نقشه و مینی‌گیم‌های بازی دسترسی پیدا کنید

راک‌استار اعلام که Red Dead Redemption 2 هم مانند دیگر عنوان مشهور این کمپانی یعنی GTA V، اپلیکیشن مخصوص به خودش را خواهد داشت که مستقیم به بازی وصل خواهد شد. اپلیکیشن ذکر شده به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ آبان ۱۳۹۷ | ۰۰:۳۰

راک‌استار اعلام که Red Dead Redemption 2 هم مانند دیگر عنوان مشهور این کمپانی یعنی GTA V، اپلیکیشن مخصوص به خودش را خواهد داشت که مستقیم به بازی وصل خواهد شد.

اپلیکیشن ذکر شده به شما اجازه خواهد داد تا پیشرفت و آمار خود در بازی را مستقیما از دورن اپلیکیشن مشاهده کرده و همچنین برخی مینی‌گیم‌های بازی را انجام دهید. همچنین با استفاده از این اپ می‌توانید نقشه کامل بازی را مشاهده کرده و مسیر آرتور را در آن تعین کنید. کاربران اپ Red Dead Redemption 2 به بخش ژورنال و HUD بازی هم دسترسی پیدا خواهند کرد.

از آن‌جایی که این اپلیکیشن همین امروز برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید منتشر می‌شود، نباید مدت زمان زیادی منتظر محتوای دقیق آن باشیم و انتظار می‌رود همانند اپ GTA V که بسیاری از کاربران بازی از آن راضی بودند، اپ جدید هم تاثیر زیادی در راحتی و لذت بردن بیشتر شما از Red Dead Redemption 2 داشته باشد.

این عنوان ۲ روز دیگر برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. همچنین، فردا ظهر باید منتظر انتشار نقدهای Red Dead Redemption 2 باشیم که به طور مفصل در دیجیاتو به آن‌ها خواهیم پرداخت. البته امروز اولین نقد از Red Dead Redemption 2 منتشر شد و سایت Comiconverse نمره کامل را برای این عنوان در نظر گرفت.

در حال حاضر ویدیوهای متعددی از این عنوان در فضای مجازی لو رفته‌اند که بر اساس ‌آن‌ها می‌توان گفت که ‌راک‌استار به قول خودش برای ساخت شاهکاری دیگر عمل کرده و با یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر روبرو هستیم.

البته همان‌طور که احتمالا می‌دانید، Red Dead Redemption 2 هنوز به صورت رسمی برای پی سی تایید نشده اما بعید است که راک‌استار از سود بالای عرضه بازی برای این پلتفرم غافل شود و اطلاعات جدیدی که در رابطه نسخه‌ پی‌ سی RDR 2 لو رفته هم تاییدی بر همین قضیه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • قل مراد
    قل مراد | ۳ آبان ۱۳۹۷

    البته ناگفته نماند که در این بازی، بیش از ۲۰۰ گونه جانوری وجود دارد...?

    • شایان کرمی
      شایان کرمی | ۳ آبان ۱۳۹۷

      دیگه این‌جا نگفتیم :))

مطالب پیشنهادی