ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی S10 احتمالا در شش رنگ متنوع عرضه خواهد شد

پرچمداران سامسونگ همیشه در رنگ‌های متنوع عرضه شده‌اند. بنابراین پر بیراه نیست که منتظر اتفاقی مشابه در رابطه با پرچمدار جدید غول کره‌ای باشیم. اواسط مهرماه بود که خبری مبنی بر عرضه‌ی گلکسی S10 در رنگ‌های ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۴ آبان ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

پرچمداران سامسونگ همیشه در رنگ‌های متنوع عرضه شده‌اند. بنابراین پر بیراه نیست که منتظر اتفاقی مشابه در رابطه با پرچمدار جدید غول کره‌ای باشیم.

اواسط مهرماه بود که خبری مبنی بر عرضه‌ی گلکسی S10 در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری، سبز و صورتی منتشر شد. حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال آماده سازی رنگی جدید هم باشد.

بر اساس منابع موثق، آخرین رنگ مورد استفاده‌ی سامسونگ در پرچمدارش زرد خواهد بود. در حالی که مطمئن نیستیم دقیقا این طیف به کار رفته از این رنگ‌ها چطور هستند، اما می‌توانیم راجع به رنگ سبز آن هیجان زده باشیم.

به طور قطع اگر رنگ سبز مورد استفاده در پرچمدار آتی سامسونگ همان سبزی باشد که در گلکسی S6‌ اج مورد استفاده قرار گرفت، بسیاری از کاربران نسبت به این تصمیم رضایت خواهند داشت.

از آنجایی که سامسونگ گلکسی S9، پرچمدار فعلی سامسونگ در شش رنگ مختلف عرضه شد (مشکی، خاکستری، آبی، قرمز، بنفش و طلایی) بنابراین استفاده‌ی پرچمدار جدید کره‌ای‌ها از تعداد رنگ‌هایی مشابه تعجب برانگیز نخواهد بود.

البته فروش تلفن‌های هوشمند در بازار با توجه به درخواست‌ها متفاوت خواهد بود و شاید همه‌ی رنگ‌ها در همه جای دنیا در دسترس قرار نگیرند.

سری سامسونگ گلکسی S10 احتمالا اوایل بهمن ماه سال جاری معرفی شود و به نظر می‌رسد که در سه مدل مختلف باشد. به طور دقیق‌تر احتمالا باید شاهد دو تلفن هوشمند گران قیمت ۶.۱ اینچی و ۶.۴ اینچی باشیم و یک مدل اقتصادی تر که احتمالا با نمایشگر ۵.۸ اینچی عرضه خواهد شد.

طبق شایعات به نظر می‌رسد که هر سه مدل از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده کنند. تراشه‌ای که احتمالا در سال ۲۰۱۹ قرار است پرچمدار اصلی کوالکام باشد. بنابراین همانطور که انتظارش را داشتیم، سامسونگ گلکسی S10 یکی از قدرتمند‌ترین پرچمداران نسل بعد خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hamed_a
    hamed_a | ۴ آبان ۱۳۹۷

    وای چه خبر مهمی

مطالب پیشنهادی