ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سرویس مقرون به صرفه Game Pass به پی سی هم خواهد آمد

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت خبر داد که سرویس مقرون به صرفه Game Pass به‌زودی برای کاربران پی سی هم در دسترس قرار خواهد گرفت. همزمان با گزارش مالی مایکروسافت، نادلا این اخبار را اعلام کرد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت خبر داد که سرویس مقرون به صرفه Game Pass به‌زودی برای کاربران پی سی هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

همزمان با گزارش مالی مایکروسافت، نادلا این اخبار را اعلام کرد که سرویس گیم‌پس که در آن شما با پرداخت ماهانه ۱۰ دلار، به لیست بلندی از بازی‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد به پلتفرم پی‌سی هم خواهد آمد. لیست فعلی بازی‌های Game Pass شامل انحصاری‌های کنسول ایکس باکس وان هم می‌شود که از همان زمان عرضه به این لیست اضافه می‌شوند.

جدا از این انحصاری‌های عناوین شناخته شده دیگری مثل فال‌اوت 4، راکت‌لیگ و عناوین مشهور دیگری هم در این سرویس وجود دارند. لازم به ذکر است که لیست بازی‌های Game Pass هر ماهه با اضافه شدن و بعضی از مواقع کم شدن بازی‌ها، به روز می‌شود. نادلا زمان مشخصی را برای آمدن این سرویس به پی سی مشخص نکرده اما در حال حاضر و با استفاده سرویس Play Anywhere مایکروسافت هم می‌توانید تعدادی از عناوین Game Pass را روی ویندوز ۱۰ تجربه کنید. تجربه‌ای که قرار است با اضافه شدن رسمی این سرویس به پی سی،‌ کامل‌تر از گذشته هم شود.

سرویس مقرون به صرفه Game Pass باعث کاهش هزینه بسیاری از کاربران ایکس باکس شده.
سرویس مقرون به صرفه Game Pass باعث کاهش هزینه بسیاری از کاربران ایکس باکس شده.

موفقیت این سرویس طی سال‌ اخیر باعث شده تا سود برند ایکس باکس رشد قابل مشاهده‌ای را نسبت به زمان مشابه در سال گذشته تجربه کند و مطابق گزارش جدید NPD که دیروز به آن پرداختیم، کنسول ایکس باکس وان افزایش درآمد ۳۰ درصدی را نسبت به سپتامبر ۲۰۱۷ تجربه می‌کند.

مشابه این سرویس روی کنسول محبوب نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن 4 هم با نام PS Now وجود دارد که با تهیه اشتراک آن می‌توانید به لیستی از عناوین کنسول‌های پلی استیشن 2، 3 و 4 دسترسی پیدا کنید. البته در حال حاضر تنها امکان دانلود و اجرای آفلاین بازی‌های پلی استیشن 2 و پلی استیشن 4 برای کاربران PS Now فراهم است.

مایکروسافت طی سال‌های اخیر سعی کرده تا با انتشار عناوین انحصاری ایکس باکس وان روی مارکت ویندوز 10، سهمی از بازار بازی‌های پی سی پیدا کند؛ سهمی که قطعا با آمدن سرویس Game Pass برای این پلتفرم بیشتر هم خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی