ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استارتاپی کانادایی از عینک هوشمند ۱۰۰۰ دلاری خود رونمایی کرد

یک استارتاپ کانادایی به نام North مدعی شده که اولین عینک هوشمند را با ظاهر عینک های معمولی توسعه داده است. این در حالی است تا به حال محصولات زیادی نظیر عینک گوگل و اسنپ ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

یک استارتاپ کانادایی به نام North مدعی شده که اولین عینک هوشمند را با ظاهر عینک های معمولی توسعه داده است. این در حالی است تا به حال محصولات زیادی نظیر عینک گوگل و اسنپ چت عرضه شده اما موفق نشده‌اند توجه مخاطبین را به خود جلب کنند. با این وجود، سری جدیدی از عینک‌های پیشرفته که Focals نام دارند با ظاهر زیبای خود کاربران را وادر می‌سازند که حداقل یکبار آنها را امتحان کنند.

Focals در واقع یک عینک به ظاهر طبی معمولی است که ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد و علاقه‌مندان اکنون می توانند آنها را پیش خرید کنند. البته قرار است عینک‌های یادشده تا پایان امسال به بازار گجت‌های هوشمند عرضه شوند.

این عینک‌های هوشمند طراحی بسیار زیبا و ظریفی دارند و از پلیمر با کیفیت ساخته شده‌‌اند. علاوه بر این قرار است در دو مدل دایره‌ای و مربعی با رنگ ها و طرح‌های مختلف عرضه شوند. همچنین کاربران می‌توانند نمره چشم‌های خود را به مسئولین ارائه دهند تا عینکی مناسب قدرت چشم آنها تهیه شود.

در شیشه‌ی این عینک‌، یک نمایشگر هولوگرافیک تعبیه شده که تنها دارنده آن می تواند محتوای به نمایش درآمده را مشاهده کند. بدین ترتیب اطلاعات مختلفی از جهان پیش روی کاربر برایش به نمایش درمی آید و می‌تواند به صورت همزمان، اعلان های مختلف تلفن هوشمند خود را چک کند.

این بدین معنی است که کاربر می‌تواند بدون استفاده از تلفن همراه خود، پیغام‌های متنی، وضعیت آب و هوا، اعلانات تقویم و راهنمایی اپلیکیشن های مسیر یابی را روی لنز هولوگرافیک این عینک مشاهده کند. البته کاربر می تواند در مواقع مورد نیاز حالت مخصوصی را فعال کرده و عینک هوشمند خود را به مدلی معمولی تبدیل کند تا بتواند روی دنیای پیرامون خود تمرکز نماید.

دو محل برای نمایش این عینک‌ هوشمند در نظر گرفته شده که یکی در بروکلین شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا قرار دارد و دیگری در تورنتوی کانادا قرار گرفته است. بدین ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این محل‌ها، عینک‌های منحصر به فرد خود را سفارش دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mehdi hd
    mehdi hd | ۴ آبان ۱۳۹۷

    برا تقلب عالیه

مطالب پیشنهادی