ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ از ویژگی‌های گلکسی S10 و موبایل تاشوی سامسونگ خبر می‌دهد

سامسونگ احتمالا سه مدل گلکسی S10 و همچنین یک تلفن هوشمند تاشو در اوایل سال آینده عرضه خواهد کرد. گزارش جدید بلومبرگ علاوه بر تایید خبرهای قبلی در این رابطه، جنبه های دیگری از این ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

سامسونگ احتمالا سه مدل گلکسی S10 و همچنین یک تلفن هوشمند تاشو در اوایل سال آینده عرضه خواهد کرد. گزارش جدید بلومبرگ علاوه بر تایید خبرهای قبلی در این رابطه، جنبه های دیگری از این دو موبایل را روشن می کند.

گوشی‌های گلکسی S10 و S10 پلاس قرار است از نمایشگر‌های خمیده‌ی اولد بهره‌مند شوند که دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هم خواهند بود. موضوعی که در تلفن‌های هوشمند چینی مورد استفاده‌ قرار گرفته اما هنوز سامسونگ به سراغ آن نرفته است.

این تلفن‌های هوشمند همچنین دارای دوربین سه گانه در پنل پشتی خود خواهند بود و یک دوربین سلفی که زیر نمایشگر تعبیه شده است. هنوز مشخص نیست که این لنز چطور کار می‌کند اما به نظر می‌رسد سامسونگ در حال کار روی نمایشگر‌هاییست که دارای سوراخ‌های بسیار ریز هستند.

بلومبرگ همچنین اعلام کرده که سامسونگ در حال آزمایش نمونه‌های اولیه‌ی S10 با جک هدفون است. اگرچه این موضوع حتمی بودن استفاده از جک هدفون در تلفن‌های بعدی شرکت کره‌ای را تایید نمی‌کند.

سومین مدل S10 که احتمالا ارزان قیمت‌تر و اقتصادی خواهد بود از نمایشگر خمیده استفاده نمی‌کند و احتمالا مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نباشد. سامسونگ نمونه‌های اقتصادی از سری گلکسی S را پیش تر عرضه کرده بود؛ با این تفاوت که این گوشی‌ها شباهت‌های کمتری به پرچمداران داشتند و عموما چند ماه پس از عرضه‌ی پرچمداران به بازار می‌آمدند.

این شرکت در حال استفاده از استراتژی جدیدیست تا تکنولوژی‌های جدید را ابتدا در نسخه‌های میان رده‌ی خود ارزیابی کند تا سری گلکسی S خود را بیش از پیش قدرتمند سازد.

سامسونگ همچنین اعلام کرده که در حال مذاکره با اپراتور ورایزن است تا بتواند اینترنت نسل پنجم را برای گلکسی S10 در آمریکا مهیا کند. هنوز مشخص نیست که ورایزن در چه مرحله‌ای از تعبیه‌ی اینترنت نسل پنجم قرار دارد و اصلا می‌تواند به زمان عرضه‌ی گلکسی S10 برسد یا خیر.

طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد که شرکت کره‌ای قصد دارد دستگاه‌هایی که از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می‌کنند را اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه کند. همچنین طبق کد‌هایی که در گزارش بلومبرگ هم تایید شده، سامسونگ قصد داشته یک گلکسی S10 با اسم رمز Beyond تولید کند که از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می‌نماید.

Samsung's foldable conceptدر گزارشات بلومبرگ همچنین خبر‌هایی راجع به تلفن هوشمند تاشوی غول کره‌ای با اسم رمز «Winter» به میان آمده که پیشتر در «وال استریت ژورنال» نیز به آن اشاره شده بود. سامسونگ به نظر می‌رسد هنوز تصمیم نگرفته که تلفن هوشمند تاشو، به صورت عمودی تا شود یا افقی.

موضوعی که به خاطر فاصله‌ی کوتاه تا کنفرانس ماه بعد سامسونگ کمی نا امید کننده به نظر می‌رسد. البته طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد اگر سامسونگ نتواند خود دستگاه را به کنفرانس مطبوعاتی بیاورد، اطلاعات دقیق تر و جزئی تری از آن را ارائه خواهد کرد.

تلفن هوشمند تاشوی سامسونگ به احتمال زیاد از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره‌مند نخواهد بود. این موضوع به خاطر برخی مشکلات سخت افزاری و طراحی پیچیده‌ی این تکنولوژیست. بنابر گزارشات این تلفن هوشمند از یک نمایشگر ۴ اینچی بهره‌مند خواهد شد که می‌توان از آن در هنگام بسته بودن تلفن هم استفاده کرد.

گلکسی اس 10

این نمایشگر، همراه با نمایشگری به مراتب بزرگتر همراهی می‌شود که مثل یک کیف پول تا خواهد شد. درست مثل نمونه‌ای که در سال ۲۰۱۴ (تصویر متحرکی که در بالا مشاهده می‌کنید) به نظر می‌ٰسید.

به هر حال، به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۹ برای سامسونگ سال بزرگی باشد. خصوصا بعد از فروش ناامید کننده‌ی تلفن‌های هوشمند S9‌ سامسونگ، به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای بخواهد بار دیگر از زیر سایه‌ی رقبای چینی بیرون بیاید و این کار را احتمالا با نوآوری‌های خاص در ارائه‌ی تکنولوژی‌های جدید انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی