ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۴۸ نفر از کارکنان و مدیران بلندپایه گوگل به خاطر آزار جنسی اخراج شده‌اند

«ساندار پیچای» مدیرعامل شرکت گوگل روز پنجشنبه اعلام کرد که در طول دو سال گذشته، ۴۸ نفر از کارکنان شرکت به خاطر آزار جنسی اخراج شده‌اند. پیچای این موضوع را در ایمیلی به کارمندان خود ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

«ساندار پیچای» مدیرعامل شرکت گوگل روز پنجشنبه اعلام کرد که در طول دو سال گذشته، ۴۸ نفر از کارکنان شرکت به خاطر آزار جنسی اخراج شده‌اند.

پیچای این موضوع را در ایمیلی به کارمندان خود اعلام کرد که در واقع پاسخی به یک ستون از نیویورک تایمز محسوب می‌شد که روز گذشته منتشر شده بود.

در این گزارش آمده بود که غول جست و جوگر دنیا سه عضو ارشد خود را به خاطر ناهنجاری‌های پیش آمده در این زمینه محافظت کرده و باعث شده بود آن‌ها از اتهام آزار جنسی تبرئه شوند.

در ایمیل «ساندار پیچای» به کارکنان گوگل آمده که از بین ۴۸ فرد اخراج شده، ۱۳ نفر از آن‌ها از مدیران ارشد بوده‌اند یا پست قابل توجهی در این شرکت داشتند. همچنین مدیر عامل گوگل اعلام کرد که این اخراج‌ها بدون پرداخت حقوق انجام شده است. پیچای این ادعا را در حالی مطرح کرده که بر اساس گزارش های جدید اندی رابین، خالق گوگل با اتهامی مشابه و در عین حال دریافت مبلغی بالغ بر ۹۰ میلیون دلار این شرکت را ترک کرده است.

در این ایمیل که به امضای «ایلین ناتون» هم رسیده بود، گفته شد که کارمندان این شرکت می‌توانند بدون ترس از افشا شدن نامشان و از طریق ابزار‌های ایجاد شده در این شرکت هرگونه ناهنجاری رفتاری همکاران خود را گزارش دهند.

همچنین در ایمیل آمده که گوگل قوانین خود را ارتقا داده و از همه‌ی معاونین و مدیرعامل‌های بخش‌های مختلف خود خواسته تا هرگونه ارتباط با کارمندان خود، از موارد مرتبط به کار گرفته تا هرگونه درگیری و اختلاف را گزارش کنند.

در این ایمیل آمده:

ما موظف هستیم که محیط کار گوگل را آنقدر امن و قابل اطمینان کنیم که همه‌ بتوانند به نحو احسن و در امنیت کار خود را انجام دهند. همچنین [محیط کار گوگل] باید محلی باشد که برای افراد هنجار شکن پیامد‌های جدی به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۴ آبان ۱۳۹۷

    نه بابا دروغه. انا چشم و دلشون سیره از این کارا.

مطالب پیشنهادی