ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

درخواست عجیب یک محکوم: اعتراف به قتل در ازای دریافت ایکس باکس وان

وقتی به صفحه‌ی حوادث یک روزنامه نگاه‌ می‌کنید، به احتمال بسیار با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو خواهید شد که درک آن‌ها مقداری دشوار است. برای مثال، چندی پیش یک همسر، چندین ضربه‌ی چاقو به ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

وقتی به صفحه‌ی حوادث یک روزنامه نگاه‌ می‌کنید، به احتمال بسیار با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو خواهید شد که درک آن‌ها مقداری دشوار است. برای مثال، چندی پیش یک همسر، چندین ضربه‌ی چاقو به بدن شوهرش وارد کرد، زیرا سیب زمینی‌های سرخ کرده‌اش را خورده بود. البته این مورد تنها یکی از چندین جرمی است که دلایل غیر قابل باوری برای آن‌ها اعلام شده است.

در سال 2011 میلادی، فردی به قتل همسرش محکوم شد و دادگاه نیز حکم حبس ابد را برای او در نظر گرفت. با وجود اصرارهای نیروهای پلیس و بازجویی‌های فراوان، این فرد هرگز اتهام قتل همسرش را نپذیرفت و هرگونه ارتباط با قتل او را رد کرد. این شرایط ادامه داشت تا اینکه بالاخره این فرد نه تنها اتهام قتل همسرش را پذیرفت، بلکه محل دفن کردن جسد را نیز به نیروهای پلیس اعلام کرد.

ایکس باکس وان

معمولاً وقتی محکومین تصمیم به همکاری با نیروهای پلیس می‌گیرند و به جرم خود اعتراف می‌کنند، در مقابل انتظار کاهش محکومیت یا حتی آزادی به قید تعهد دارند. پرونده‌ی این قتل اما زمانی عجیب می‌شود که قاتل درخواست‌ هیچ کدام از این موارد را نداشته است. او تنها گفته است در ازای دریافت یک کنسول ایکس باکس وان به همه چیز اعتراف خواهد کرد. در نهایت نیز نه تنها اتهام قتل را پذیرفت و محل دفن کردن جسد را اعلام کرد، بلکه جزئیات اتفاقات را نیز برای نیروهای پلیس شرح داد.

پیش از این نیز شاهد رخ دادن اتفاقات عجیب بسیاری بوده‌ایم. در حدود یک ماه قبل، وبسایت Divorce Online با انتشار یک گزارش مدعی شد اعتیاد به بازی فورتنایت دلیل بیش از 200 مورد طلاق در انگلستان بوده است. این گزارش نشان می‌دهد که اعتیاد به فضای مجازی و بازی‌های ویدیویی می تواند تاثیرات غیرقابل جبرانی بر زندگی افراد بگذارد. البته حواشی بازی محبوب فورتنایت به همین مورد ختم نمی‌شود و اعتیاد برخی نوجوانان به این بازی باعث شده است تا کارشان به روانپزشک کشیده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Alireza.M
    Alireza.M | ۵ آبان ۱۳۹۷

    میشه خواهش کنم به عنوان یک مرجع در زمینه تکنوژی دیگه به اکس‌باکس نگید ایکس‌باکس!؟

    • سورنا رضایی
      سورنا رضایی | ۵ آبان ۱۳۹۷

      حق با شماست، باید نوشته بشه اکس باکس اما موضوعی که اهمیت داره گوگل هست. شما اگه کلمه‌ی «ایکس باکس» رو سرچ کنید، میبینید که 7 میلیون نتیجه داره اما کلمه «اکس باکس» 2 میلیون نتیجه داره...این قضیه برای کلمات دیگه هم صدق میکنه؛ یه مخاطب نمیاد توی گوگل سرچ نمیکنه «رایانه‌های شخصی» بلکه مینویسه پی سی. امیدوارم قانع کننده بوده باشه...

      • Alireza.M
        Alireza.M | ۸ آبان ۱۳۹۷

        بستگی داره هدف دیجیاتو به عنوان یک رسانه چی باشه...

  • kevin
    kevin | ۴ آبان ۱۳۹۷

    پژمام

مطالب پیشنهادی