ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی کمپانی آنکر از یک آداپتور ویژه و دو محصول دیگر

کمپانی معروف آنکر (Anker) ساعاتی پیش چند محصول خانگی جدید را معرفی کرد؛ یک پروژکتور، آداپتور و اسپیکر بلوتوثی. کوچکترین محصول جدید این شرکت آداپتور Powerport Atom PD 1 نام دارد که بزرگترین وجه تمایزش نسبت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

کمپانی معروف آنکر (Anker) ساعاتی پیش چند محصول خانگی جدید را معرفی کرد؛ یک پروژکتور، آداپتور و اسپیکر بلوتوثی. کوچکترین محصول جدید این شرکت آداپتور Powerport Atom PD 1 نام دارد که بزرگترین وجه تمایزش نسبت به بقیه آداپتورها، فضای کم و سرعت بالای آن در شارژ دیوایس‌های هوشمند است.

با توجه به ادعای سازنده، Atom PD 1 هر چند یکی از کوچک‌ترین آداپتورهای بازار به حساب می‌آید ولی می‌تواند گوشی‌هایی همانند آیفون را تا ۲.۵ برابر سریع‌تر از آداپتور اصلی خود گوشی شارژ کند. حتی برای دستگاه‌های بزرگتری مثل نینتندو سوییچ یا حتی مک بوک نیز Atom PD 1 کار کاربر را راه می‌اندازد.

البته برخلاف گوشی‌ها، آداپتورهای اصلی این دستگاه‌ها سریع‌تر از Atom PD 1 شارژ می‌کنند و اگر کسی مایل به استفاده از محصول کوچک آنکر برای دیوایس‌های بزرگ‌تر است، باید کمی بیشتر صبر کند. آداپتور جدید آنکر ۳۰ دلار قیمت داشته، دارای یک پورت USB-C بوده و خروجی ۲۷ ولتی دارد. هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این محصول در نظر گرفته نشده است.

اما دومین محصول معرفی شده دیشب دو اسپیکر بلوتوثی جدید با نام‌های Model Zero+ و Model Zero بودند. مدل پلاس دستیار هوشمند گوگل و کروم‌کست را داشته، از صدای دالبی پشتیبانی می‌کند و همچنین کیفیت صدای بهتری دارد. باتری آن نیز تا ۱۰ ساعت قابلیت استریم از طریق بلوتوث و وای فای را دارد.

۲۵۰ دلار قیمتی است که باید برای Model Zero+ پرداخته بشود و اگر کسی خواست کمتر هزینه کند، می‌تواند نسخه ارزان قیمت‌تر را با نام Model Zero بخرد. این مدل هم دستیار هوشمند گوگل را داشته و عمر باتری آن مشابه نسخه پلاس است، هر چند بعضی ویژگی‌ها در آن حذف شده و به همین خاطر ۱۹۹ دلار قیمت دارد. هر دو مدل در پایان ماه آینده عرضه می‌شوند.

آنکر

آخرین محصول آنکر به نوعی نسخه دوم مینی پروژکتور قبلی این کمپانی یعنی Nebula Capsule به حساب می‌آید و Nebula Capsule II نام دارد. مدل جدیدتر رزولوشن ۱۲۸۰x۷۲۰ را داشته، از دستیار هوشمند گوگل پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت فوکوس خودکار هم است. این محصول به عنوان یک کمپین کیک استارتر از فردا کارش را آغاز می‌کند و نسخه اولیه آن ۳۴۹ دلار قیمت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی