ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اقتصادی میزو نوت 8 با دوربین دوگانه معرفی شد

کمپانی میزو دو ماه پیش از گوشی X8 رونمایی کرد و حالا به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه‌تر، از میزو نوت 8 پرده برداشته است. در این مدل ارزان‌تر میزو هر چند از همان ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۴

کمپانی میزو دو ماه پیش از گوشی X8 رونمایی کرد و حالا به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه‌تر، از میزو نوت 8 پرده برداشته است. در این مدل ارزان‌تر میزو هر چند از همان دوربین دوگانه X8 استفاده کرده اما اندازه صفحه نمایش کاهش یافته، پردازنده ضعیف‌تر شده و همچنین شاهد باتری بزرگ‌تری هستیم.

میزو نوت 8 یک صفحه نمایش ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۱۶۰ (تراکم پیکسل 409 در هر اینچ) دارد. برای دوربین دوگانه آن نیز میزو از سنسورهای ۵ و ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده؛ در دوربین اصلی سنسور IMX362 سونی با گشودگی دیافراگم f/1.9 و پشتیبانی از فوکوس خودکار Dual Pixel به‌کار رفته تا به کمک سنسور ۵ مگاپیسکلی دوربین دوم، کاربر بتواند تصاویر بهتری ثبت کند.

دوربین جلو هم به سنسور 8 مگاپیسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 مجهز شده که قابلیت تشخیص چهره دارد و بنابراین اگر کسی نخواست از حسگر اثر انگشت پشت دستگاه استفاده کند، می‌تواند از این روش کمک بگیرد. اما برای قلب تپنده گوشی، شاهد چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۳۲ به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶ هستیم.

میزو نوت 8

این چیپست با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه (هنوز تایید نشده که گوشی از کارت SD پشتیبانی می‌کند یا نه) همراه شده و از طرفی موبایل از سیستم عامل Flyme که مبتنی بر اندروید اوریو است بهره می‌برد. همچنین میزو نوت 8 یک باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری خواهد داشت و با وجود پشتیبانی از شارژ سریع؛ خبری از پورت USB-C نخواهد بود.

البته خبر خوشحال کننده اینجاست که درگاه ۳.۵ میلی متری همچنان در گوشی حضور دارد. پیش فروش میزو نوت 8 از امروز و با قیمت ۱۳۰۰ یوآن (معادل ۱۸۵ دلار و ۱۶۵ یورو) در چهار رنگ مشکی، بنفش دودی، آبی خاکستری و قرمز تند آغاز شده و ماه آینده گوشی به دست کاربران می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی