ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل فوتوز می‌تواند ۱۰ هزار عکس را در «آلبوم‌های زنده» خود ذخیره کند

به گزارش کاربران انجمن‌های گفتگوی گوگل و به نقل از اندروید پلیس، به تازگی مشخص شده که قابلیت Live Albums اپلیکیشن گوگل فوتوز گنجایش ذخیره 10 هزار عکس را دارد. این قابلیت که اوایل همین ماه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

به گزارش کاربران انجمن‌های گفتگوی گوگل و به نقل از اندروید پلیس، به تازگی مشخص شده که قابلیت Live Albums اپلیکیشن گوگل فوتوز گنجایش ذخیره 10 هزار عکس را دارد. این قابلیت که اوایل همین ماه برای گوگل فوتوز معرفی شد، به طور خودکار از تصاویر یک فرد یا حیوان خانگی یک آلبوم عکس تهیه می‌کند.

با ساخته شدن خودکار این آلبوم‌ها، دیگر نیازی نیست که برای تماشای تصاویر عزیزان خود در تصاویر در هم و بر هم تایملاین به جستجو بپردازید و وقت‌تان را تلف کنید. محدودیت 10 هزار عکس نیز برای گردآوری یک آلبوم کامل خوب و کافی به نظر می‌رسد.

به گفته گوگل زمانی که به سقف 10 هزار عکس در این آلبوم‌ها برسید، پیامی تحت عنوان «توقف Live Album» را مشاهده خواهید کرد، به این معنا که دیگر گنجایش آلبوم به انتهای خود رسیده. با این وجود تصاویری که بعدا اضافه می‌کنید همچنان در تب All Photos قابل مشاهده هستند، اما دیگر در آلبوم‌های زنده مرتب نمی‌شوند.

نکته بعد این که تصاویر خارج از آلبوم‌های زنده دیگر به خاطر تار یا تکراری بودن به طور هوشمندانه تشخیص داده نمی‌شوند و برای حذف آن‌ها باید کار را به طور دستی انجام بدهید. در انتها جالب است بدانید که به گفته گوگل، حالا می‌توانید از قابلیت‌ آلبوم زنده برای ذخیره 10 هزار عکس و 10 هزار ویدیو استفاده کنید؛ یعنی در مجموع 20 هزار فایل مالتی مدیا در یک آلبوم.

با توجه به این که در نسخه‌های قبلی فقط می‌توانستید 2000 عکس ذخیره کنید، یقینا افزایش سقف محدودیت به 10 هزار عکس پیشرفت بسیار بزرگی برای گوگل فوتوز محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeid morshed
    saeid morshed | ۴ آبان ۱۳۹۷

    خسته نباشید. بی زحمت یه بررسی بکنید در مورد وضعیت بکاپ گرفتن عکس ها تو برنامه فوتوز. فیلتره تو ایران یا تحریمیم؟ بدون فیلترشکن آپلود نمیشن عکس ها و با فیلترشکن هم سرعت آپلود خیلی پایینه.

    • Roholla Omidi (‫روح الله‬‎)
      Roholla Omidi (‫روح الله‬‎) | ۱۰ آبان ۱۳۹۷

      دقیقا منم همین مشکلو دارم
      دیوونم کرده
      البته بطور دستی اگر یک فایلی رو برای بکاپ انتخاب کنی مشکلی نداره اما برای اوتو بکاپ وسط آپلود یهو قطع میشه

مطالب پیشنهادی