ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل مپس حالا اجازه «دنبال کردن» مکان‌های روی نقشه را به شما می‌دهد

گوگل مپس همیشه یکی از پر کاربردترین محصولات گوگل بوده و به همین خاطر، به طور مرتب و مستمر به‌روزرسانی می‌شود. در همین راستا گوگل اعلام کرده که به زودی قابلیت جدید و نسبتا مهمی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

گوگل مپس همیشه یکی از پر کاربردترین محصولات گوگل بوده و به همین خاطر، به طور مرتب و مستمر به‌روزرسانی می‌شود. در همین راستا گوگل اعلام کرده که به زودی قابلیت جدید و نسبتا مهمی را به نسخه اندروید این اپلیکیشن نقشه اضافه خواهد کرد.

گوگل مپس

به لطف این ویژگی جدید کاربران می‌توانند مکان‌های مورد علاقه‌شان روی نقشه را «دنبال» کنند. این قابلیت که در اصل حراج‌های فروشگاهی را هدف گرفته، به کاربر اجازه می‌دهد که با دنبال کردن کسب و کارهای روی نقشه بتواند همیشه در جریان اخبار، رویدادها یا حراج‌های به راه افتاده در آن‌ها قرار بگیرد.

برای دنبال کردن یک مکان روی نقشه (لباس‌فروشی، کافی‌شاپ و ...) در گوگل مپس کافیست دکمه Follow روی آن را بزنید. به محض این کار، کلیه اخبار جدید و رویدادهای آن مکان به صورت نوتیفیکیشن‌ در تب For You اپلیکیشن ظاهر می‌شوند.

گوگل همچنین اعلام کرده که در کنار این قابلیت، گوگل مپس در اندروید می‌تواند باز شدن شعبه‌های جدید فروشگاه‌ها یا کسب و کارها را هم به اطلاع اهالی یک شهر برساند. کلیه اطلاعات مرتبط با این موضوع به رنگ نارنجی و زیر عنوان آن مکان در گوگل مپس اندروید به نمایش در‌ می‌آیند.

قابلیت‌هایی که گفتیم، برای کاربران کلیه کشورها منتشر نخواهد شد. اما گوگل اعلام کرده که در آینده و به تدریج آن را برای استفاده کاربران بیشتری گسترش خواهد داد. آخرین نسخه اپلیکیشن نقشه گوگل برای اندروید را می‌توانید همین حالا از گوگل پلی دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی