ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

۲۰ دقیقه ابتدایی Red Dead Redemption 2 را اینجا ببینید [تماشا کنید]

سرانجام Red Dead Redemption 2 منتشر شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت بسیاری از منتقدان آن را شاهکار و یکی از بهترین عناوین چند سال اخیر دانستند و حال فرصت خوبی‌ است تا نگاهی به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

سرانجام Red Dead Redemption 2 منتشر شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت بسیاری از منتقدان آن را شاهکار و یکی از بهترین عناوین چند سال اخیر دانستند و حال فرصت خوبی‌ است تا نگاهی به ۲۰ دقیقه ابتدایی این بازی داشته باشیم.

Red Dead Redemption 2 هم مانند سایر عناوین راک‌استار شروع جذاب و متفاوتی دارد که باعث می‌شود از همان ثانیه‌های اول حسابی درگیر آن شوید. این بازی یک پیش‌درآمد برای نسخه قبلی از این سری محسوب شده و حوادث آن در سال ۱۸۹۹ و روز‌های آخر غرب وحشی جریان دارد.

در این بازی ما کنترل شخصیتی به نام آرتور مورگان را برعهده می‌گیریم که عضوی از باند تبهکاری داچ است. در نقد‌های بازی هم به این نکته اشاره شد که داستان Red Dead Redemption 2 تنها در مورد زندگی آرتور نیست و ما قصه همه اعضای این گروه را دنبال می‌کنیم. در این راه، تعداد زیادی شخصیت جدید در این عنوان حضور دارند و البته که بعضی از شخصیت‌های قدیمی مانند کاراکتر اصلی قسمت پیش یعنی جان مارستون را هم طی داستان ملاقات خواهیم کرد.

جدا از بخش داستانی، راک‌استار در Red Dead Redemption 2 در ضمینه خلق دنیایی بزرگ و پر از جزییات نیز فوق العاده ظاهر شده است. نقشه این بازی بزرگ‌تر هر دنیای دیگری بین بازی‌های راک‌استار است و شما در آن کارهای بیشماری برای انجام دادن خواهید داشت که به این زودی از آن‌ها خسته نخواهید شد.

آرتور به همراه سایر اعضای باند می‌تواند در سرقت از بانک شرکت کرده، به سبک غرب وحشی قطاری را متوقف کند و به زندگی عادی خود مثل نوشیدن قهوه، تئاتر دیدن و به حمام رفتن بپردازد.

Red Dead Redemption 2 از همین امروز برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. همچنین انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک منتظر خبری از نسخه پی سی این عنوان هم باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی