ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی از بلندگوی هوشمند ۵۸ دلاری خود رونمایی کرد

دو هفته پیش هواوی رویداد معرفی سری میت 20 خود را برگزار کرد و طی آن چندین محصول را معرفی نمود. در جریان این رویداد، هواوی از میت 20، میت 20 پرو و میت 20 ایکس رونمایی کرد تا قابلیت‌های ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

دو هفته پیش هواوی رویداد معرفی سری میت 20 خود را برگزار کرد و طی آن چندین محصول را معرفی نمود. در جریان این رویداد، هواوی از میت 20، میت 20 پرو و میت 20 ایکس رونمایی کرد تا قابلیت‌های ویژه‌ی سری میت 20 خود را به رخ رقبایش بکشد. حال کمپانی چینی، در جریان مراسم معرفی سری میت 20 در چین، از یک بلندگوی هوشمند رونمایی کرده که شباهت بسیار زیادی به هوم پاد کمپانی اپل دارد.

البته همین کمپانی در جریان نمایشگاه IFA امسال از بلندگویی به نام معکب هوشمند رونمایی نمود که کمی بلندتر از گوگل هوم بود و از دستیار هوشمند آمازون یعنی آلکسا استفاده می‌کرد. با این وجود، اسپیکر هوشمند جدید شرکت هواوی که از یک دستیار صوتی هوشمند مخصوص استفاده می‌کند، Xiaoyi نام دارد.

روی بدنه‌ی این بلندگو، ۴ کلید فیزیکی بی صدا، مثبت، منفی و تماس به چشم می‌خورد که هر کدام وظایف متنوعی برایشان در نظر گرفته شده. دکمه‌ی تماس در واقع کلیدی است که دسترسی سریع به سیستم تلفنی این بلندگو را میسر می‌کند و کاربر می‌تواند بدین شکل سریعاً با مخاطب موردنظر خود بدون نیاز به گجت دیگری، ارتباط برقرار کند.

این اسپیکر هوشمند از تکنولوژی صوتی Histen برای سازگاری صدای صوتی با محیط پیرامونش بهره می‌برد و بدین شکل برند دانمارکی Dynaudio سعی کرده با همکاری هواوی، صوت و آکوستیک اسپیکر Xiaoyi را در محیط پیرامونش مهندسی نماید.

این بلندگوی ۱۰ واتی، از سخت افزار های-فای ۲.۲۵ اینچی  به همراه ۶ میکروفون جداگانه برای تشخیص صوت کاربران بهره می‌برد و با استفاده از آنها همانند بلندگوی هوشمند گوگل هوم می‌تواند کاربران مختلف ساکن یک خانه را بر اساس صدای آنها تشخیص دهد.

این اسپیکر هوشمند نسبت به همتایان دیگر برند‌ها رقیب  از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و علاقه‌مندان قادر خواهند بود با پرداخت هزینه‌ای معادل ۵۸ دلار، آن را خریداری کنند. البته باید در نظر داشت که Xiaoyi تنها برای بازار چین عرضه خواهد شد و تنها ساکنین چین می‌تواننداز آن استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی