ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Golf Battle؛ جنگی که گلف به راه انداخت

مینی‌کلیپ نشان داده روی هر سبکی که دست می‌گذارد، سرگرم‌کننده‌ترین تجربه ممکن را ارائه می‌دهد. چه برای بازی‌هایی مثل ساکر استارز که ایده‌های اوریجینالی داشتند و چه برای ساخته‌هایی مشابه آرچری کینگ و فوتبال استرایک ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

مینی‌کلیپ نشان داده روی هر سبکی که دست می‌گذارد، سرگرم‌کننده‌ترین تجربه ممکن را ارائه می‌دهد. چه برای بازی‌هایی مثل ساکر استارز که ایده‌های اوریجینالی داشتند و چه برای ساخته‌هایی مشابه آرچری کینگ و فوتبال استرایک که الهام گرفته از چند اثر معروف دیگر بودند؛ در هر صورت یک تجربه اعتیادآور و بهتر از نمونه‌های هم‌سبک انتظار مخاطب را می‌کشد.

بعد از یک وقفه طولانی در ساخت بازی‌های جدید، این سازنده معروف دوباره با بازی گلف بتل (Golf Battle) برگشته و از همین ابتدا باید بگویم باز با عنوانی طرف هستیم که ثابت می‌کند سوئیسی‌ها به خوبی رگ خواب بازیکن‌ها دستشان است. گلف بازار خلوتی در تلفن‌های هوشمند ندارد و بعضی از آن‌ها همانند گلف کلش به موفقیت‌های خیلی زیادی رسیده‌اند.

مینی‌کلیپ این بار چالش بزرگ‌تری را پیش رو داشت و مثل Battle Break ممکن بود بازی زیر این شلوغی بازی‌های هم سبکش، آنگونه که باید دیده نشود. با این وجود آن‌ها با دو ویژگی مهم موفق شدند تا از آمون خود سربلند بیرون بیایند؛ تنوع حالت‌های گیم پلی و تمرکز روی شش بازیکن همزمان.

Golf Battle دو حالت گیم پلی دارد و در هر کدام شش بازیکن سه بار با یکدیگر مسابقه می‌دهند. مود اول Classic بوده و در آن هر کسی که با «کمترین ضربه» بتواند توپ را به درون سوراخ بیاندازد، برنده می‌شود. البته سازنده یک محدودیت زمانی گذاشته تا کمی سرعت هم چاشنی کار شود و هیجان بازی افزایش پیدا کند.

بعد که همه توپ را به درون سوراخ انداختند یا زمان تمام شد، مسابقه دوم آغاز می‌شود و همین روند نیز تا مسابقه سوم ادامه پیدا می‌کند. الان که دارم مکانیزم‌ها را توضیح می‌دهم شاید این سه مسابقه به نظر طول بکشند ولی محیط‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بازی اصلا از ریتم نمی‌افتد و حتی در همین مود که دقت اهمیت بیشتری دارد باز شاهد گیم پلی سریعی هستیم.

بازی گلف
برای پرتاب توپ، کافیست انگشت‌تان را به عقب کشیده و هر جایی که خواستید را هدف بگیرید. تنوع خوب محیط‌ها، جذابیت بازی را بیشتر کرده است.

اما مود دوم Rush نام داشته و در اینجا هر بازیکنی که «سریع‌تر» از بقیه توپ را به سوراخ بفرستد، می‌برد. جدا از اینکه اینجا سرعت مهم‌تر است، از آن وقفه حالت کلاسیک بین مسابقات هم دیگر خبری نیست؛ در حالت راش اگر توپ را به درون سوراخ فرستادید، بلافاصله به زمین بعدی خواهید رفت و در آنجا رقابت را ادامه می‌دهید. حالا ممکن است بقیه بازیکن‌ها هنوز در حال مسابقه در زمین قبلی باشند.

مینی کلیپ برای گلف بتل در واقع همان کاری را کرده که قبلا فوتبال استرایک انجام داده بود؛ حضور حالت‌های گیم پلی‌ای که فقط در اینجا می‌توانیم ببینیم و همین باعث شده تا بازی نسبت به رقیبانش، همچنان حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد و بین کسانی که به دنبال یک بازی گلف هستند، به نمونه‌ای ایده آل تبدیل شود.

Golf Battle تمام آن چیزهایی که بازی‌های قبلی مینی کلیپ داشتند را حالا در قالب یک بازی گلف ارائه می‌دهد. مینی کلیپ همیشه به مسئله رقابت بین بازیکن‌ها اهمیت داده و Golf Battle با فرستادن شش بازیکن به زمین این ایده را بهتر از همیشه به نمایش گذاشته و به خاطر تنوعی که گیم پلی بازی دارد، می‌توانیم این بازی گلف اندروید و iOS را سرگرم‌کننده‌ترین اثر در سبکش بنامیم.

Golf Battle

Golf Battle

سازنده: Miniclip.com قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 120.1 / 35.53 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • triste
    triste | ۶ آبان ۱۳۹۷

    بازی بیلیاردش محشره واقعا

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۵ آبان ۱۳۹۷

    بازی های افلاینش رو دوست دارم
    on the run
    و دو تا هم بازی شیرجه ای داره

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۵ آبان ۱۳۹۷

    مینی کلیپ کار بد نداره ✳️

مطالب پیشنهادی