ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی دو ماه زودتر از پیش‌بینی‌ها به رکورد فروش ۱۰۰ میلیون گوشی می ‌رسد

بعد از عرضه‌ی ۹۰ میلیون تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۷، شیائومی اعلام کرده بود که هدفش رساندن این عدد به ۱۰۰ میلیون واحد در سال ۲۰۱۸ است. امروز که کمی بیشتر از ۲ ماه تا ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۵ آبان ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

بعد از عرضه‌ی ۹۰ میلیون تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۷، شیائومی اعلام کرده بود که هدفش رساندن این عدد به ۱۰۰ میلیون واحد در سال ۲۰۱۸ است. امروز که کمی بیشتر از ۲ ماه تا پایان سال جاری باقی مانده است، معاون شیائومی «وانگ ژیانگ» اعلام کرد که این شرکت هفته‌ی آینده به هدف خود خواهد رسید.

این موضوع به این معنیست که علی رغم بازار راکد تلفن‌های هوشمند در بسیاری از مناطق دنیا در سال جاری، شیائومی توانسته دو ماه زودتر از پیش‌بینی‌هایش به هدف خود برسد. علاوه بر این، اتفاق یاد شده می‌تواند به شیائومی کمک کند تا دو ماه بیشتر روی فروش خود کار کند و آمارش را بهبود ببخشد.

شیائومی هنوز هدف جدید خود را برای سال آینده مشخص نکرده اما به نظر می‌رسد که این شرکت چینی در حال تولید ۱۰ میلیون واحد تلفن هوشمند در ماه است. این موضوع در کنار تعطیلات فصل پیش رو این موضوع را تداعی می‌کند که احتمالا شیائومی تا پایان سال میلادی جاری به فروش ۱۲۰ میلیون واحد خواهد رسید.

اخبار مربوط به موفقیت شیائومی در فاصله‌ای بسیار کم از رونمایی پرچمدار جدید این شرکت چینی یعنی می میکس ۳ رقم می‌خورد.

بر خلاف نسخه‌ی قبلی می میکس، نسل سوم این دستگاه‌ها دارای ابعاد تصویر نسبت به بدنه‌ی شگفت انگیز ۹۳ درصدی است. علاوه بر این، این تلفن هوشمند اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که از 5G‌ پشتیبانی می‌کند و همچنین یکی از تنها ۲ گوشی دنیا به شمار می‌رود که از رم ۱۰ گیگابایتی بهره می‌برند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • zitanix
    zitanix | ۵ آبان ۱۳۹۷

    درود بر شرفش
    انصافا با کیفیت هست

  • jnk noori
    jnk noori | ۵ آبان ۱۳۹۷

    نوکیا فقط۲۵۰ میلیون ۱۱۰۰ فروخت! عجب امپراطوری داشت !

مطالب پیشنهادی