ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی ترسناک Layers of Fear 2 معرفی شد [تماشا کنید]

روز گذشته تیم بلوبر، سازنده عنوان لیرز آو فیر، از بازی ترسناک Layers of Fear 2 رونمایی کرد. نشر این عنوان را تیم گان مدیا بر عهده دارد که پیش‌تر بازی نسبتا موفق Friday the ...

حسین توکلی
نوشته شده توسط حسین توکلی | ۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

روز گذشته تیم بلوبر، سازنده عنوان لیرز آو فیر، از بازی ترسناک Layers of Fear 2 رونمایی کرد. نشر این عنوان را تیم گان مدیا بر عهده دارد که پیش‌تر بازی نسبتا موفق Friday the 13th را منتشر کرده بود.

تریلر منتشر شده از اسم رمز «پروژه میلیه» پرده برداری می‌کند؛ اسمی که از ماه مارچ و زمان پخش تیزر همین تریلر از آن مطلع بودیم. هر چند در این تریلر پس از این عنوان، نام لیرز آو فیر بر تصویر نقش می‌بندد تا مهر تاییدی بر ادامه داشتن این سری بزند.

در این تریلر، تمرکز کارگردان روی صحنه های سینماتیک است، همان‌طور که در تریلر نسخه اول تمرکز بر روی نقاشی های کشیده شده توسط شخص اول بازی بود. بستر این بازی یک کشتی متروکه بزرگ خواهد بود که محیط های بسته آن با هدف القای ترس از فضاهای بسته طراحی شده اند. اتمسفر و محیط های فیزیکی بازی همواره در حال تغییر خواهند بود تا فضا سازی خاص بازی باز هم خودش را نشان دهد.

اتمسفر و تم این نسخه از روی کار های اشخاصی مانند ژورژ میلیه و آلفرد هیچکاک الهام گرفته شده؛ پس می‌توانیم بگوییم در این نسخه با یک عنوان کاملا سینماتیک طرف هستیم.

هم چنین در تریلر شاهد صحنه های ترسناکی هم چون تابوت های سوخته، دست های دراز شده برای گرفتن شخصیت اول بازی در راهرویی تاریک و نمور هستیم. روایت این تریلر هم بر عهده تانی تاد بوده است که در فیلم هایی هم چون Candyman، Transformers ایفای نقش کرده است.

بازی ترسناک Layers of Fear 2 در سال 2019 بر روی سه پلتفرم پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. هنوز خبری از احتمال انتشار این عنوان برای کنسول نینتندو سویچ نیست. البته زمان انتشار نسخه اول نشان از آن دارد که می‌توانیم در زمستان سال آینده منتظر این بازی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • me anderaon
    me anderaon | ۵ آبان ۱۳۹۷

    نسخه یکش رو توی اکانت استیمم دارم یکش بازی خیلی خوبیه ولی بعد از یک مدت تکراری میشه امیدوارم این نسخش عالی باشه صداگذاری هاش حتی بهتر هم باشه

مطالب پیشنهادی