ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نگاهی جامع بر بخش مای‌کلاب PES 2019

بخش مای‌کلاب PES 2019 همان تغییراتی را به خود دیده که بسیاری از طرفداران شبیه‌ساز فوتبالی کونامی سال‌ها است که منتظر آن هستند. این بخش حتی می‌تواند رقیب خود یعنی آلتیمیت تیم فیفا را هم ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۵ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

بخش مای‌کلاب PES 2019 همان تغییراتی را به خود دیده که بسیاری از طرفداران شبیه‌ساز فوتبالی کونامی سال‌ها است که منتظر آن هستند. این بخش حتی می‌تواند رقیب خود یعنی آلتیمیت تیم فیفا را هم به چالش بکشد، مخصوصا اگر به تغییرات جدید آن نسبت به گذشته آشنا باشید.

راحت‌ پول به جیب بزنید

بخش مای‌کلاب PES 2019
با انجام ماموریت‌های بازی می‌توانید GP زیادی کسب کنید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در بخش مای کلاب PES 2019 باید انجام دهید، به دست آوردن امتیاهای آن با کامل‌ کردن ماموریت‌هایی که بازی به شما می‌دهد است. خب همان‌طور که می‌دانید، در این مدها همیشه می‌توان با استفاده از پول واقعی سریعا میزان امتیاز مورد نظر را به دست آورد اما اگر شما هم مثل ما قصد این کار را ندارید، بهتر است تا از همین ابتدا ماموریت‌هایی که از جانب بازی دریافت می‌کنید را به خوبی انجام دهید.

این ماموریت‌ها اکثرا آسان‌ هستند و با کمی توجه بسیاری از آن‌ها را انجام داده و پاداش‌هایش را دریافت خواهید کرد. پولی که به دست آوردید را می‌توان در بخش‌های مختلفی مثل تمرین دادن بازیکنان و جذب فردی جدید برای باشگاه خرج کرد. البته نباید این نکته را فراموش کنید که همانند پولی که در دنیای واقعی به دست می‌آورید، در مای کلاب هم نباید همه پول خود را سریعا خرج کرده و باید برای آن برنامه مشخصی داشته باشید.

بهتر است به جای آن که سریعا پول خود را خرج خرید یک بازیکن شناخته شده بکنید، آن را در بخش‌های دیگری همچون استخدام مربی‌های جدید و مدیربرنامه‌ها برای جذب راحت‌تر بازیکنان استفاده کنید. انجام این کارها باعث پیشرفت آهسته اما پیوسته تیم رویایی شما خواهد شد. انجام کارهای زیرساختی در باشگاه شما را از دست یک سری خرج‌های بلند مدت و سنگین راحت می‌کند. مثلا اگر یک Agent خوب داشته باشید‌، او قراردادهای بهتری را به شما پیشنهاد می‌کند و همین قضیه باعث می‌شود که خرج‌ سنگینی برای خرید یک بازیکن روی دستتان باقی نماند.

اما با کسب درآمد زیاد هم بهتر است هوای پولی که به دست‌ آورده‌اید را داشته باشید و حداقل ۱۰ هزار GP را برای روز مبادا در حساب خود نگه‌دارید.

لیگ‌های هفتگی را از دست ندهید

یکی از تغییرات تازه بخش مای‌کلاب PES 2019 نسبت به نسخه‌های پیش به اضافه شدن لیگ‌های هفتگی به بازی برمی‌گردد. سیستمی که به شما بر اساس جایگاهی که در جدول دارید، امتیاز می‌دهد. در ابتدا شما باید ۱۰ بازی در حالت عادی بخش مای‌کلاب انجام دهید و بعد از آن می‌توانید در لیگ هفتگی شرکت کنید که پیروزی در آن‌ها باعث به دست آوردن پول بیشتری خواهد شد.

البته جدا از مبالغی که می‌توان با شرکت در این لیگ‌ها به دست آورد، با پیروزی در رقابت‌های هفتگی، بازی به شما بازیکنانی در سطح کیفی باالا نیز هدیه می‌دهد. خوشبختانه کونامی در دادن جوایز به برندگان این لیگ‌ها، دست و دل باز عمل کرده و شرکت کردن در لیگ‌های هفتگی بخش مای‌کلاب PES 2019 باعث می‌شود تا زمان و پول واقعی زیادی را ذخیره کنید. مطابق انتظار، اگر در این رقابت‌ها عملکرد خوبی از خود به جای بگذارید، طی دست‌های بعد در لیگ‌های سطح بالاتری رقابت خواهید کرد.

از بخش‌ آفلاین خرج بخش آنلاین بازی را در بیاورید!

حتی در بخش تمرین PES 2019 هم می‌توان GP کسب کرد.

تقریبا از انجام هر کاری در PES 2019 می‌توان مقداری واحد پولی بازی که با نام GP شناخته می‌شود را به دست آورد. جدا از انجام ماموریت‌های بخش مای‌کلاب که به آن‌ها پرداختیم، با انجام بازی‌های آفلاین، به ثمر رساندن انواع و اقسام گل‌ها و حضور در بخش‌های دیگر بازی مثل تمرین، مستر لیگ و Become A Legend هم می‌توان امتیاز زیادی را کسب کرد که حسابی به دردتان خواهد خورد.

برای مثال کسب جام در مسترلیگ باعث به دست آوردن GP خواهد شد؛ حتی با انجام یک حرکت نمایشی در زمین مسابقه یا بستن یک قرارداد در Become a Legend هم می‌توانید مقداری پول به دست آورید. این پول‌ها نقش مهمی را در بخش مای‌کلاب PES 2019 ایفا می‌کنند و با استفاده هوشمندانه از آن‌ها می‌توانید بسیاری سریع‌تر از دیگر کاربران پیشرفت کنید.

باید به این نکته اعتراف کرد که PES 2019 بسیار بیشتر از رقیب خود در دادن امتیاز به کاربران سخاوتمند است و شما حتی با شبیه سازی کردن نتیجه یک بازی هم GP به دست می‌آورید. بهترین راه برای به دست آوردن پول از شبیه‌سازی بازی‌ها این است که ۱۱ بازیکن در سطح توپ سفید را درون زمین گذاشته و نیمکت خود را هم پر از بازیکنان سطح طلایی و سیاه کنید. در ضمن، از میزان قرارداد بازیکنان شما با حضور آن‌ها در زمین مسابقه کم می‌شود و به همین علت باید این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است تا جای ممکن به بازیکنان با کیفیت خود در این مسابقات شبیه‌سازی بازی ندهید.

در نهایت، با شبیه‌سازی حضور بازیکنان در زمین مسابقه هم قرارداد آن‌ها تمام می‌شود اما با توجه به این که در بدترین حالت ۳۰۰۰ جی‌پی از دست داده و ۱۴ هزار جی‌پی کسب می‌کنید، این راه بهترین روش برای به دست آوردن GP در PES 2019 محسوب می‌شود.

مدیریت تیم به اندازه بازی در زمین مسابقه مهم است

بخش مای‌کلاب PES 2019 تنها به مهارت شما در زمین مسابقه بستگی نداشته و در این حالت باید مدیر خوب و با برنامه‌ای هم باشید. یکی از نکاتی که نباید در مدیریت تیم از آن‌ها غافل شوید به بستن قرارداد بازیکنان قدیمی و جدید برمی‌گردد.

همیشه، نگه‌داشتن بازیکنی که خودتان او را پیشرفت داده‌اید، آسا‌ن‌تر از خرید یک بازیکن سطح بالا از تیمی دیگر است. همچنین همیشه باید Agent های خوبی در اختیار داشته باشید که بتوانند هزینه کلی تیم‌شما را برای خرید بازیکنان بهتر کاهش دهند.

لول آپ کردن مربی‌ها و تمرین دادن بازیکنان نیز دیگر بخش مدیریتی مهم بازی است. در مای‌کلاب همه مربی‌ها سطوح مهارت متفاوتی دارند. باید به این نکته توجه داشته باشید که سطح مربی‌ تیم‌شما با افراد حاضر در آن بخواند. مربی‌های بد باعث خواهند شد تا عملکرد کلی تیم کاهش پیدا کند و داشتن یک مربی سطح بالا و آپگرید کردن آن تاثیر به‌سزایی در کارامدی بیشتر تیم شما خواهد گذاشت. به طور کلی خرید مربی خوب یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در مای‌کلاب انجام دهید و داشتن او از همان اولین بازی تاثیر خودش را در افزایش سرعت پیشرفت شما به خوبی نشان خواهد داد.

برای امتیاز تجربه بیشتر هم به هیچ عنوان تمرین دادن بازیکنان را فراموش نکنید. بسیاری از مواقع نمی‌توان بازیکنان سطح بالا را تمرین داد و به همین دلیل تمرین دادن بازیکنان سطح پایینی که می‌دانید از آن‌ها نهایتا روی نیمکت تیم خود استفاده می‌کنید باعث خواهد شد تا با سرعت پیشتری امتیاز تجربه کسب کنید.

بهتر است تمام این‌کار‌ها را انجام دهید تا امتیاز روحیه تیم شما همیشه بالای 95 باقی بماند زیرا در غیر این صورت در بخش‌های مختلفی احساس ضعف خواهید کرد. بازی دادن بازیکنان در همان پستی که علاقه دارند یکی از مواردی است که روی روحیه تیم شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. این روحیه حتی در تک تک بازیکنان شما نیز موضوعی مهمی بوده وبرای مثال بهتر است بازیکنانی که تازه آن‌ها را خریداری کرده‌اید را مستقیما در ترکیب اصلی نگذاشته و به آن‌ها اجازه دهید که با گذشت زمان خود را در تیم شما پیدا کنند. همین قضیه برای مربی‌هایی که به خدمت می‌گیرید هم صدق می‌کنید و حتی اگر مربی با استعدادی به تیم اضافه شد، در ابتدا آن را در نقش دستیار و دیگر سطوح پایین‌تر قرار دهید تا کمی بر فضای کلی تیم مسلط شود.

از ویژگی جدید بخش مای‌کلاب PES 2019 استفاده کنید

یکی از امکانات جدید بخش مای‌کلاب PES 2019 به استفاده همزمان از ماموران خرید بازیکن برمی‌گردد.

یکی از امکانات جدید مای‌کلاب امسال این است که می‌توانید از چند مامور خرید با برای دست آوردن یک بازیکن استفاده کنید. این کار باعث خواهد شد تا شانس شما برای خرید بازیکنان بزرگ‌تر بیشتر از گذشته شود. در کل، بهترین کار این است که از صد در صد پتانسیل تمام کارکنان تیم خود در همه مواقع استفاده کنید و ماموران خرید بازیکن نیز از قضیه جدا نیستند.

صبر نکته مهمی در خرید بازیکن محسوب می‌شود و شما هم نباید برای به دست آوردن بازیکنی که حتی به آن احتیاج زیاد دارید، عجله داشته باشید.

نمی‌توان تمام تغییرات بخش مای‌کلاب PES 2019 را در یک مطلب خلاصه کرد و اگر این مطلب را مطالعه کرده‌اید، تا انتشار مطلب فوتبالی بعدی بهتر است نگاهی به دیگر مقالات آموزشی PES 2019 داشته باشید. همچنین به تازگی نسخه جدید فیفا و PES را با یکدیگر مقایسه کرده‌ایم که ویدیو آن را می‌توانید از اینجا تماشا کنید.

دوست دارید تا در آینده چه آموزش‌هایی را برای شما قرار دهیم؟‌ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد رسول بهمن آبادی
    محمد رسول بهمن آبادی | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    چگونه می شود مای کلاب بازی کنیم

  • Hossein Saberi
    Hossein Saberi | ۶ آبان ۱۳۹۷

    ممنون ببابت مقاله خیلی خوبتون لطفا اموزش های دیگر رو هم زودتر بذارید

مطالب پیشنهادی