ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیوی تست مقاومت و کالبدشکافی آیفون XR

بالاخره آیفون XR به بازار‌های جهان عرضه شد و سایت‌ها یا رسانه‌های مختلف سریعاً ویدیوهای مختلفی با این مدل ضعیفتر موبایل‌های جدید اپل تهیه کرده‌‌اند. از این رو، کانال یوتیوب معروف JerryRigEverything ویدیوی تست مقاومت ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۶ آبان ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

بالاخره آیفون XR به بازار‌های جهان عرضه شد و سایت‌ها یا رسانه‌های مختلف سریعاً ویدیوهای مختلفی با این مدل ضعیفتر موبایل‌های جدید اپل تهیه کرده‌‌اند. از این رو، کانال یوتیوب معروف JerryRigEverything ویدیوی تست مقاومت این گوشی را منتشر کرده و از طرف دیگر iFixit هم ویدیوی کامل کالبدشکافی آیفون XR را به اشتراک گذاشته است.

بر اساس ویدیوی تست مقاومتی که یوتیوبر معروف کانال JerryRigEverything منتشر نموده، صفحه نمایش ال سی دی این موبایل در برابر خراش، مقاومت مطلوبی از خود نشان داده و تنهای اشیائی با درجه سختی موس ۶ روی آن خط می‌اندازد و ابزار‌هایی با درجه‌ی سختی موس ۷، اثرات قابل توجهی روی نمایشگر آیفون XR بر جای می‌گذارد. دوربین ، لنز و ماژول‌های بکار رفته در این موبایل نیز مقاومتی مشابه صفحه نمایش از خود نشان می‌دهند، در حالی که سازندگان اپل مدعی شده‌ بودند که شیشه‌ی بسیار قدرتمندی روی لنز دوربین بکار برده‌اند که مقاومت بسیار بالاتری دارند.

در ویدیوی کالبدشکافی این گوشی، باز هم گروه iFixit به جان آیفون دیگری افتاده تا جزء به جزء آن را از یکدیگر باز نماید. همانطور که می دانید آیفون‌های اپل به مشکل باتری معروف شده اند، این مسئله موجب شده که بسیاری از کاربران سعی کنند بعد از مدتی باتری هایشان را تعویض نمایند.

خبر خوب این است که کمپانی کوپرتینویی این مسئله را در طراحی آیفون‌های جدیدش در نظر گرفته و سیستمی انتخاب کرده تا صفحه نمایش و باتری آسانتر از قبل جدا شوند. گفته شده که قابلیت‌های ضد آب تعبیه شده برای این گوشی‌ها موجب شده که فرآیند جداسازی آیفون XR پیچیده‌تر قبل شود. بدین ترتیب کابران می‌توانند از مقاوم بودن آیفون در برابر آب، اطمینان خاطر داشته باشند.

به گفته‌ی گروه iFixit، بزرگترین مشکل این موبایل قرار گرفتن فریم فلزی میان دو لایه‌ی شیشه‌ ایست که موجب شده این آیفون بسیار شکننده باشد. در مجموع این گروه نمره ۶ از ۱۰ را به این موبایل نسبت داده که با نمره‌ی آیفون XS و XS Max برابری می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی