ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساخت این اپل واچ های لوکس و الماس نشان چه مقدار زمان می برد؟

یک شرکت تولید کننده‌ی محصولات لوکس، قصد دارد که اپل واچ هایی پر از الماس توسعه دهد و رویای لوکس طرفداران این ساعت‌های هوشمند را به واقعیت تبدیل کند. [caption id="attachment_937307" align="alignnone" width="600"] مدل ۲۹ ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

یک شرکت تولید کننده‌ی محصولات لوکس، قصد دارد که اپل واچ هایی پر از الماس توسعه دهد و رویای لوکس طرفداران این ساعت‌های هوشمند را به واقعیت تبدیل کند.

مدل ۲۹ هزار دلاری Lux Watch 4

این برند محصولات لوکس، Brikk نام دارد و قرار است ساعت هوشمندی به نام Lux Watch 4 عرضه کند که خرید آن حدوداً ۲۹ هزار دلار هزینه می‌برد. البته این تنها هزینه‌ی مدل معمولی این ساعت های هوشمند لوکس به شمار می‌رود که قرار است در مدل ها متنوع طلای سفید، زرد و ... عرضه گردند.

این مدل‌های لوکس تمامی قابلیت‌های جدید و منحصر به فرد اپل واچ را حفظ کرده‌اند و تنها ویژگی‌های ظاهری متفاوت‌تری دارند. همچنین گفته شده که پنج سال تمام برای تولید چنین ساعت‌هایی تحقیق و بررسی شده است.

مدل ۵۸ هزار دلاری Lux Watch 4

یکی از مسئولین شرکت Brikk عنوان کرده الماس‌های تعبیه شده برای این ساعت‌های هوشمند به صورت دستی انتخاب شده اند و بهترین مدل ‌های موجود محسوب می‌شوند.

اکنون کاربران می‌توانند مدل های انتخابی این ساعت‌های هوشمند را از وب سایت رسمی شرکت یاد شده، پیش خرید کنند تا اواخر ماه آینده آنها را دریافت نمایند.

مدل ۴۴ هزار دلاری Lux Watch 4

مدل معمولی این ساعت‌ها که ۲۹ هزار دلار قیمت دارد در واقع مدل خاصی نیست و تنها یک بند جرمی لوکس به آن اضافه شده است. حال اگر دستبندی طلا را جایگزین بند چرمی کنید، نرخی معادل ۵۸ هزار دلار برای این ساعت رقم می خورد.

با این وجود دور صفحه نمایش Lux Watch 4 Deluxe دو خط متشکل از الماس وجود دارد که نرخی ۴۴ هزار دلاری به آن بخشیده است. حال اگر به جای بند چرمی برای این گجت، دستبندی از جنس طلا انتخاب شود، قیمت مدل Lux Watch 4 Deluxe به ۷۴ هزار دلار خواهد رسید.

مدل ۷۴ هزار دلاری Lux Watch 4

علاوه بر این مدل‌های به خصوص و سوپرلوکسی برای اپل واچ در نظر گرفته شده که Lux Watch 4 Omni نام دارند و خرید آنها ۶۹ الی ۲۸۰ هزار دلار هزینه می‌برد.

Lux Watch 4 Omni

به گفته‌ی مسئولین شرکت Brikk تیم‌های زیادی بر روند ساخت و توسعه‌ی بدنه‌ی ساعت، قطعات الکترونیکی و الماس‌های بکار رفته در آنها نظارت می‌کنند. بدین صورت تقریباً ۳۲ تا ۳۴ نفر حدوداً ۲۵ الی ۸۰ ساعت برای تولید هرکدام از این ساعت‌ها وقت می‌گذارند.

با در نظر گرفتن تمامی مسائل مطرح شده، صرف کردن چنین مبالغی برای خرید ساعت های هوشمند به هیچ عنوان نمی‌ارزد و مشخص نیست چه کسانی سراغ خرید چنین محصولاتی لوکسی می‌روند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی