ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت برلیانس H220، برلیانس H230 و رنو ساندرو پارس خودرو- آبان 97

پارس خودرو که در سال 1335 به عنوان یک شرکت تولیدی و بازرگانی در زمینه اتومبیل‌های جیپ فعالیت خود را آغاز کرد، این روزها در زمینه مونتاژ و فروش چند مدل محدود از کمپانی های خودروسازی ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

پارس خودرو که در سال 1335 به عنوان یک شرکت تولیدی و بازرگانی در زمینه اتومبیل‌های جیپ فعالیت خود را آغاز کرد، این روزها در زمینه مونتاژ و فروش چند مدل محدود از کمپانی های خودروسازی رنو، نیسان و برلیانس آتو فعالیت می کند. بزرگترین سهام دار این شرکت سایپا می باشد.

پارس خودرو موفق شد محصولات H220، H230، H320 و H330 را که چهار خودروی هاچبک و سدان برلیانس بوده و ظاهری به‌روزتر و آپشن بیشتر در مقایسه با خودرو های داخلی دارند را به کشور عزیزمان وارد کند تا مانند سایر محصولات چینی بخشی از مشتریان دلزده از خودرو های داخلی را به سمت خود بکشانند.

از جمله خودروهای این شرکت می توان به خودروهای برلیانس H220، H230، H320 ،H330، کراس، رنو تندر 90، رنو پارس تندر، رنو ساندرو معمولی و استپ وی و پیکاپ دوکابین ریچ در بعضی از مدل ها به صورت دنده و بعضی دیگر اتوماتیک اشاره کرد.
کوچکترین مدل برلیانس، یعنی برلیانس H220  از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم 1500 سی سی بهره می برد. این موتور که توان خروجی 102 اسب بخاری آن در 5800 دور در دقیقه بدست می آید، حداکثر گشتاور 138 نیوتن متری ای نیز در 4000 دور تولید می کند. برای آشنایی بیشتر با مشخصات تعدادی از خودروهای مونتاژی برلیانس می توانید به صفحه مربوط به بررسی برلیانس H330/H320 از دید مالکان؛ مشخصات فنی، نقاط قوت و ضعف در دیجاتو مراجعه کنید.

مسلما هر خودرویی به نوبه خود دارای نقاط قوت و ضعف است و خودروهای مونتاژی پارس خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

در ادامه از شما دعوت می کنیم تا نگاهی داشته باشید بر قیمت انواع محصولات پارس خودرو در بازار و نمایندگی:

برلیانس H220

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reflex
    Reflex | ۶ آبان ۱۳۹۷

    اگه یه سر به نمایشگاهای ماشین بزنید متوجه میشید قیمتا خیلی بالاتر ازین حرفاس، استپ وی ۱۷۵!?

مطالب پیشنهادی